پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 315809 تاریخ : 1396/12/02-11:17:20
,3,
تودیع و معارفه در سرپرستی استان خراسان رضوی

تودیع و معارفه در سرپرستی استان خراسان رضوی

پس از انتخاب علی هادی به عنوان سرپرست مدیریت شعب استان خراسان رضوی موسسه اعتباری ثامن ، مراسم تودیع مسعود کیوان فر برگزار گردید.در این مراسم که با حضور مدیرعامل ، قائم مقام ،معاون امور بانکی و مدیران ارشد موسسه در مشهد برگزار گردید ، محمود رهنما از زحمات و تلاش‌های‌ مسعود کیوان فر در طول تصدی این پست قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری ثامن؛ مدیرعامل در این مراسم با قدردانی از تلاش‌های‌ مسعود کیوان فر در طول دوره مدیریت ضمن برشمردن مزایای تغییر و تحول  ، تزریق انرژی مدیران جوان و با تجربه  بر پیکره موسسه را امری اجتناب ناپذیر ارزیابی کرد. وی در ادامه ،  از کارکنان خواست با همدلی بیشتر در راستای اهداف موسسه و به خصوص کاهش مطالبات معوق تلاش و کوشش کنند .  

عضو هیات مدیره موسسه گفت : با توجه به نرخ چشمگیر مطالبات ، ضروری است  مدیران و کارکنان ضمن چاره‌اندیشی مقتضی، همت والای خود را در راستای  وصول مطالبات ، برگشت سرمایه و تحقق درآمد بکار گیرد.

وی همچنین گفت : فعالیت و تلاش در محیط کار و انجام صحیح امور محوله  از اهم امور می باشد ولی ما بایستی علاوه بر این ، نگاهی هم به آینده داشته باشیم و انعطاف پذیر و متغیر باشیم و توانایی تشخیص مشکلات و اجرای استراتژیهای جدید و نوین را داشته باشیم.

محمود رهنما همچنین افزود : در بیست سالی که از عمر موسسه اعتباری ثامن گذشته است ، جدا از سابقه درخشان اعتماد و اعتبار ، تک تک کارکنان هدفی بس بزرگ و ارزشمند را برای خود برگزیدند که همچنان این هدف و تجارب سینه به سینه در بین کارکنان موسسه انتقال می یابد و این هدف بزرگ همان خدمت و تلاش در راه رفع گرفتاری و تکریم ارباب رجوع می باشد که در موسسه نهادینه شده تا همواره فرصت خدمتگزاری به مردم را پاس داشته و برای رضایت حداکثری مشتریان تلاش کنند.

در ادامه قائم مقام موسسه نیز ضمن تقدیر و تشکر از زحمات چندین ساله آقای مسعود کیوانفر ، وی را انسانی پاکدست ، سالم ، متخصص در امور بانکی و کارشناس دانسته و گفت: به واقع موسسه اعتباری ثامن باید روزی به خود افتخار کند که چنین مدیرانی ، جهت اعتلای آن کوشش کرده اند .

محمود مردانی در ادامه گفت: موسسه اعتباری ثامن با دارا بودن نیروی انسانی تلاشگر و متخصص، مدیران شایسته ای که از بدنه ثامن رشد یافته اند می‌تواند مشکلات موجود را پشت‌سر بگذارد.

وی با اشاره به سوابق و عملکرد ارزشمند آقای هادی در سرپرستی دو استان کرمانشاه و اصفهان گفت: امیدوارم  و اطمینان دارم آقای علی هادی  به‌ عنوان یکی از مدیران کارآزموده، جوان و نواندیش بتواند با بهره‌گیری از همراهی و مشارکت موثر کارکنان و مدیران، در احیای جایگاه ممتاز موسسه در استان خراسان رضوی  موفق باشد .



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 456
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران