پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 450649 تاریخ : 1397/12/13-18:57:03
,11,
توجه به ایمنی و کاهش هزینه ها، اصلی ترین بخش در برنامه های ریلی سال 98

قائم مقام راه آهن تاکید کرد :

توجه به ایمنی و کاهش هزینه ها، اصلی ترین بخش در برنامه های ریلی سال 98

توجه به ایمنی هیچگاه نباید ساده انگاشته شود و این امر از اساسی ترین بخش های برنامه سال آینده و نوروز 98 است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، حسین عاشوری با اعلام این مطلب، خواستار توجه بیشتر مدیران مناطق و ستاد به حوزه ایمنی شد و اظهار داشت : باتوجه به دانش آموخته های امسال و جدی گرفتن آنها، می توان تا حد زیادی مانع از وقوع حوادث شد.

وی با اشاره برگزاری جلسات ستاد نوروزی، از مدیران ستاد و مناطق خواست با انجام اقدامات ابتکاری و ارتقاء سطح خدمات و کیفیت، شرایط را به گونه ای فراهم کنند که وضعیت ایستگاه ها تفاوت محسوسی داشته باشد . 

قائم مقام راه آهن تاکید کرد: پروژه های ایستگاه ها باید تا قبل از روز 20 اسفندماه جاری پایان یافته و از انجام پروژه هایی که فضای فیزیکی ایستگاه را آلوده می کند، خوداری شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه همه مدیران باید افزایش درآمد و کاهش هزینه در شرکت راه اهن را باور داشته و به آن کمک کنند، افزود: مدیران با توجه به شرایط اقتصادی کشور، کاهش هزینه ها را در برنامه های سال 98 خود اعمال کنند. 

عاشوری با تاکید بر اینکه در سال 98 اولویت بندی پروژه ها به شکل جدی پیگیری و کنترل پروژه راه اندازی می شود، اظهار داشت: در سال 98 تنها پروژه هایی که در افزایش بار، مسافر و درآمد تاثیر داشته باشد، تامین اعتبار می شوند و تا پروژه ای بر اساس کنترل پروژه تایید نشود، اجازه شروع به آن داده نخواهد شد. 

عاشوری با اشاره به راه اندازی دو سامانه رزرواسیون مهمانسراها و سامانه خوابگاه های راه آهن خواستار اطلاع رسانی در این باره برای کارکنان به ویژه کارکنان مناطق شد و درباره سامانه کیلومتراژ گفت: آیین نامه کیلومتراژ و نظام انگیزشی باید هر چه زودتر تصویب و اجرا شود . 

قائم مقام راه آهن با یادآوری اینکه مدیران مناطق باید به سرعت مکانیزه شدن حوزه خود را عملیاتی کنند، اضافه کرد: مناطقی می توانند از آیین نامه کیلومتراژ استفاده کنند که مکانیزه شده باشند . 

عاشوری در ادامه با تاکید بر جدی گرفتن موضوع نظر سنجی گفت : بر اساس نظر سنجی ها کیفیت خدمات ادارات کل ارزیابی می شود و بر اساس آن، 3 اداره کل به صورت ویژه تشویق خواهند شد .



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 292
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران