پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 309815 تاریخ : 1396/09/07-14:35:18
,16,17,
توانمندی و مردمی سازی اقتصاد از اولویت های اقتصاد مقاومتی است

توانمندی و مردمی سازی اقتصاد از اولویت های اقتصاد مقاومتی است

مدیر کارآمدی و سازندگی بسیج زنان کشور گفت: در مردمی سازی اقتصاد باید آحاد مردم جامعه را توانمند کرد تا در فعالیت‌های مولد و سازنده مشارکت کنند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، ثریا نجفی نیا مدیر کارآمدی و سازندگی بسیج زنان کشور افزود: هیچ فردی نباید از امکانات تولید و آموزش و مجوزها محروم شود.

مدیر کارآمدی و سازندگی بسیج زنان کشور اظهار کرد:معنای اقتصاد مقاومتی این است که اقتصاد در مقابل تحریکات و تکانه های جهانی مقاوم باشد و همچنین اقتصاد باید متکی به مردم باشد .
وی افزود: اقتصاد ما باید در منطقه حرف اول را بزند که این امر مستلزم سه مولفه کارآفرینی، خطر پذیری و نوآوری است.
نجفی نیا با شاره به اینکه بسیج جامعه زنان در مردمی کردن اقتصاد ورود خوبی داشته است، گفت: بحث برنامه ریزی خانوداه در مسائل اقتصادی شامل دو قسمت اصلاح الگوی مصرف و ثروت آفرینی یا ایجاد ارزش افزوده است که در بحث اول بسیج جامعه زنان اصلاح الگوی مصرف را برای خانم های خانوداه به خوبی تبیین کرده است.
مدیر کارآمدی و سازندگی بسیج زنان کشور گفت : در احکام ، اخلاق و سواد اقتصادی ، باید بسترسازی کنیم و این موارد را در جامعه ترویج بدهیم که بسیج جامعه زنان در این سه بعد ورود پیدا کرده است .در احکام اقتصادی توجه به حلال و حرام در کسب و کار است که ما خانوده ها را توجیه می کنیم که از چه راهی درآمد داشته باشید که به نحوی آنها را به سمت مبارزه با قاچاق کالا سوق می دهیم.
وی افزود: در مردمی سازی اقتصاد باید آحاد مردم جامعه را توانمند کرد تا در فعالیت های مولد و سازنده مشارکت کنند و هیچ فرادی نباید از امکانات تولید و آموزش و مجوزها محروم شود و همچنین باید با شبکه سازی زنجیره تامین به کار و سرمایه مردم نظم داده شود.
مدیر کارآمدی و سازندگی بسیج زنان کشور تصریح کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد اقتصاد پایدار ما باید شغلی را ایجاد کنیم که پایدار باشد نه اینکه پس از گذشت یک تا دو سال این شغل دیگر وجود نداشته باشد.
نجفی نیا در پایان بیان کرد: بحث تعاونی ها حمایت های بسیار زیادی را از طرف دولت می طلبد اگرچه این کار مردمی است و بسیج سازندگی هم به این حوزه ورود پیدا می کند اما اگر خواهان شبکه سازی دقیق و وتکمیل زنجیره هستیم پشتیبانی های دولت در این راه نیز کمک کننده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 312
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران