پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 462963 تاریخ : 1398/01/28-16:03:48
,14,
توانمند سازی بیش از 26 هزار تن از صاحبان مشاغل گردشگری در سه ماه گذشته

مدیرکل دفتر آموزش و مطالعات گردشگری خبر داد:

توانمند سازی بیش از 26 هزار تن از صاحبان مشاغل گردشگری در سه ماه گذشته

بیش از 26 هزار تن از صاحبان مشاغل و حرف مستقیم و غیر مستقیم گردشگری از بهمن سال گذشته تا پایان دهه دوم فروردین ماه سالجاری تحت آموزش برنامه توانمندسازی دفتر آموزش و مطالعات معاونت گردشگری قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، زاهد شفیعی مدیرکل دفتر آموزش و مطالعات گردشگری با اعلام این خبر افزود: توانمندسازی یا توان‌افزایی یکی از برنامه‌های جهانی برای ارتقای توان، دانش وآگاهی نیروهای انسانی شاغل، مورد نیاز، مرتبط و درگیر با یک حوزه کاری است.

او با تاکید بر ضرورت اهمیت  داشتن نیروهای انسانی اثربخش و کارآمد در صنعت گردشگری خاطرنشان کرد: از طریق برنامه‌هایی مانند توانمندسازی می‌توانیم کیفیت خدمات قابل ارائه توسط نیروی انسانی را ارتقاء و رضایت مشتری را افزایش داد و در نهایت توجیه‌پذیری بالای تاسیسات گردشگری به عنوان بنگاه‌های اقتصادی این صنعت را تضمین کرد.

مدیرکل دفتر آموزش و مطالعات گردشگری گفت: براساس نیازسنجی انجام شده، آداب و رفتار حرفه‌ای در صنعت مهمان‌نوازی و گردشگری، نوآوری و فناوری جدید درگردشگری، آشنایی با صنعت گردشگری، مبانی مدیریت کیفیت در صنعت گردشگری و گردشگری پایدار آموزش‌های پنجگانه قابل ارائه در این برنامه هستند.

او افزود: نیروی انسانی شاغل در تاسیسات گردشگری، نیروی انسانی که مستقیما با گردشگر در ارتباط هستند و در مشاغل مرتبط با گردشگری ولی خارج از مدیریت سازمان میراث‌فرهنگی ، صنایع‌دستی وگردشگری خدمت می‌کنند و  بسیاری از ذینفعان، تصمیم‌گیران، معتمدین محلی و بسیاری از اعضای جوامع محلی و بومی ساکن در مراکز وکانون‌های گردشگر‌پذیر مخاطبان برنامه توانمندسازی هستند.

شفیعی در پایان اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود تا پایان بهارسالجاری بیش از پنجاه هزارنفر از افراد مرتبط با صنعت گردشگری از این آموزش‌ها برخوردارشوند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 379
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران