پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 490969 تاریخ : 1398/06/28-15:43:16
,17,
تهیه چشم انداز و سندتوسعه صنعت طلا و جواهر و سنگ های گران بها

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رییس گروه اقتصادی معاونت بررسی دفتر مقام معظم رهبری خواستارشد؛

تهیه چشم انداز و سندتوسعه صنعت طلا و جواهر و سنگ های گران بها

رئیس گروه اقتصادی معاونت بررسی دفتر مقام معظم رهبری خواستار تهیه سند و چشم انداز توسعه صنعت طلا ،جواهرات و سنگ های قیمتی شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، هم اندیشی انجمن ها و تشکل های فعال در زمینه طلا، فلزات و سنگ تزیینی صبح امروز(پنج شنبه) با حضور رئیس گروه اقتصادی معاونت بررسی دفتر مقام معظم رهبری و سرپرست معاونت امور صنایع تشکیل شد.

علی آقا محمدی، عضو مجمع تشخیص و رئیس گروه اقتصادی معاونت بررسی دفتر مقام معظم رهبری در این نشست خطاب به انجمن ها وتشکل های طلا و جواهرات گفت: شما باید چهره صنف را تبدیل به چهره ماندگار هنر و صنعت کنید.
وی همچنین در این نشست پیشنهاد تشکیل یک مرکز یا دفتر در وزارت صمت برای پیگیری رشد جهشی این صنعت در حوزه تولید مصنوعات و صادرات ارائه داد و اعلام کرد لازم است کلیه امور مربوط به این صنعت در این مرکز راهبری شود.
او همچنین خواستار شفاف شدن مبادلات و میزان اشتغال واحد های فعال در صنعت طلا و جواهرات و فلزات گرانبها به منظور امکان برنامه ریزی راهبردی شد.
رییس گروه اقتصادی معاونت بررسی دفتر مقام معظم رهبری همچنین پیشنهاد تهیه سند و افق چشم انداز توسعه صنعت و طلا و جواهر برای رسیدن به اهداف و رفع موانع و همچنین افزایش صادرات به کشورهای منطقه و فرا منطقه را ارایه داد تا بدین وسیله افق راه پیشرفت و توسعه این صنعت هموار و مشخص شود
وی تاکید کرد این سند می بایست توسط بخش خصوصی و با مشارکت کلیه بخش های زنجیره ارزش آن تدوین گردد.
آقا محمدی از برگزاری نشست های تخصصی با سازمان امور مالیاتی، بانک مرکزی و گمرک برای حل موانع و مشکلات فعالان صنعت طلا و جواهرات با حضور روسای انجمن ها و تشکل های صنعت طلا و جواهرات خبرداد .
یادآور می شود، در این نشست هریک از نمایندگان در بخش های طراحی، تولید و فروش در صنعت طلا و جواهرات به بیان مشکلات و راهکارهای آن پرداختند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 343
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران