پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 491035 تاریخ : 1398/06/31-11:01:46
,5,
تهیه وسایل آموزشی برای 100 هزار دانش‌آموز از محل حذف قبض کاغذی

وزیر نیرو اعلام کرد:

تهیه وسایل آموزشی برای 100 هزار دانش‌آموز از محل حذف قبض کاغذی

وزیر نیرو گفت: حذف قبض کاغذی مانع قطع 12 هزار اصله درخت شده و از محل صرفه‌جویی هزینه‌ها برای 100 هزار دانش‌آموز محروم وسایل آموزشی تهیه شده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، رضا اردکانیان روز یکشنبه با حضور در جمع دانش آموزان یک مدرسه دخترانه در غرب تهران زنگ آغاز سال تحصیلی جدید را به صدا در آورد. 

وی در جمع دانش آموزان به اجرای طرح حذف قبض کاغذی برق اشاره کرد و گفت: امسال از محل اجرای این طرح، صرفه‌جویی قابل ملاحظه‌ای هم در قطع درخت و هم هزینه‌ها حاصل شد.

اردکانیان با بیان اینکه وزارت نیرو مسئول تامین آب و برق پایدار و سالم برای مردم است، افزود: دانش آموزان به عنوان همیاران آب و برق می‌توانند وزارت نیرو را در رسیدن به هدف کمک کنند.

وزیر نیرو با تاکید بر رعایت مصرف بهینه گفت: دانش آموزان با دقت در مصرف درست آب و برق وزارت نیرو را یاری کنند.

اردکانیان با تاکید بر ضرورت تداوم مصرف بهینه خاطرنشان کرد: با رعایت مصرف بهینه کشورمان آبادتر خواهد شد و دانش آموزان می‌توانند در شرایط بهتری تحصیل و زندگی کنند. 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 278
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران