پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 496455 تاریخ : 1398/10/23-17:44:11
,10025,
تندیس ویژه شانزدهمین کنفرانس روابط عمومی به روابط عمومی بیمه دی رسید

تندیس ویژه شانزدهمین کنفرانس روابط عمومی به روابط عمومی بیمه دی رسید

شانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران با رویکرد "ایده پردازی" و "تجربه محوری" در مرکز همایش‌های بین‌المللی سازمان مدیریت صنعتی با حضور اساتید، مدیران و کارشناسان روابط عمومی در حالی برگزار شد که دراین مراسم جایزه مسولیت اجتماعی به پاس فعالیت های این روابط عمومی به سید فرید میرموسوی مدیرروابط عمومی بیمه دی اهدا گردید.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت،

در این مراسم سعید رضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی ضمن تبیین ابعاد گوناگون یکپارچگی روابط عمومی گفت: همزمان با فراگیر شدن شبکه های اجتماعی و ایفای نقش روابط عمومی در اطلاع رسانی در فضای مجازی، رعایت یکپارچگی در این وضعیت دو فضایی بسیار الزامی است.عاملی کارکردهای روابط عمومی چهره به چهره و فیزیکی را در برخی ابعاد تشریفاتی، مناسبتی، مذاکراتی و تبلیغاتی غیر قابل جایگزین دانست و کارکرد روابط عمومی مجازی و رقومی را در هوشمندسازی مناسبات و اطلاع رسانی های گسترده و ساماندهی تبادلات پیامها ارزشمند و کارآمد عنوان نمود.
همچنین درآیین افتتاحیه ضمن رونمایی تمبرجایزه دکتر نطقی، جایزه بنیانگذار روابط عمومی ایران به پروفسور باقر ساروخانی اعطا گردید. همچنین در این مراسم از دو کتاب "برنامه ریزی استراتژیک برای روابط‌عمومی" و " نقش رسانه ها در مدیریت سیل (مجموعه ابزارهای یکپارچه‌ مدیریت سیل)"، که با همکاری انجمن متخصصان روابط عمومی و موسسه کارگزار روابط عمومی منتشر شده است رونمایی شد.
 گفتنی است در این کنفرانس علاوه بر دکتر سعیدرضا عاملی استاد گروه ارتباطات و مطالعات آمریکای دانشگاه تهران، دکتر حسینعلی افخمی استاد دانشگاه علامه طباطبایی، دکتر سعید خزایی عضو هیئت علمی و دانشیار دانشگاه تهران، دکتر احمد یحیایی ایله ای مدرس و مشاور روابط عمومی و  دکتر کامبیز کامکاری روانشناس و عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص مدیریت یکپارچه روابط عمومی جدید و همه جانبه نگری، برنامه ریزی و مدیریت کمپین های روابط عمومی، تکنیک های حل مساله در روابط عمومی، الگوی کاربردی آسیب شناسی مدیریت ارتباطات درون سازمانی و کاربردهای تکنیک تحلیل رفتاری در حوزه ارتباطات و روابط عمومی به ایراد سخنرانی پرداختند.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 384
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران