پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 518545 تاریخ : 1399/06/06-14:52:33
,10025,
تندیس رضایتمندی مشتری برای بیمه آسماری

تندیس رضایتمندی مشتری برای بیمه آسماری

شرکت بیمه آسماری توانست تندیس اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری را از آن خود کند.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه آسماری، این اجلاس که با رویکرد نقش مدیریت در روند بهبود پاسخگویی به مشتریان در دوران کرونا و پسا کرونا برگزار شد، بیمه آسماری را به عنوان یکی از شرکت های فعال در این حوزه معرفی کرد.

اشتراک و انتقال دانش و تجارب متخصصین مسئولان و نخبگان مدیریت ایران در دوره کرونا و پساکرونا، اشاعه فرهنگ شاخص رضایت مشتری و کیفیت در بازارهای رقابتی ملی و بین المللی و نیز تبیین جایگاه کیفیت و بهره وری محصول تولید ملی در رعایت حقوق مصرف کننده بین آحاد مردم در شرایط بحرانی از جمله اهداف این مراسم بود.

این اجلاس سومین همایش ملی نقش مدیران در پیشبرد اقتصاد با رویکرد مشتری مداری بود که به نقش مشتری مداری و شیوه های نوین رهبری بازار در جهش تولید و نیز تقویت استراتژی های سازمان ها به منظور برآورده کردن نیازهای مشتریان پرداخت.
اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری سوم شهریور ماه در سالن آبگینه وزارت امور خارجه برگزار شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 532
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران