پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 509359 تاریخ : 1398/12/20-19:00:10
,2,
تمهیدات ویژه جهت کاهش مخاطرات ویروس کرونا در شبکه شعب بانک توسعه تعاون

تمهیدات ویژه جهت کاهش مخاطرات ویروس کرونا در شبکه شعب بانک توسعه تعاون

در راستای دستورالعمل بانک مرکزی مبنی بر اقدامات پیشگیرانه جهت جلوگیری از شیوع بیماری کووید 19، بانک توسعه تعاون توزیع اسکناس نو در شعب این بانک را ممنوع اعلام نمود ضمن آنکه دریافت وجه نقد نیز با تمهیدات ویژه‌ای انجام خواهد شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از بانک توسعه تعاون، بر این اساس با توجه به نزدیکی به ایام نوروز و افزایش خطر گسترش بیماری از طریق ردوبدل شدن اسکناس بین افراد خانواده، دوستان و آشنایان توزیع اسکناس نو در روزهای پایانی سال به هر نحو در شعب و خزانه بانک‌ها ممنوع اعلام گردید.

همچنین شعب بانک توسعه تعاون نیز هماهنگ با سایر شعب نظام بانکی، از دریافت و پرداخت هرگونه وجه نقد از اسکناس ایران چک و مشکوک اجتناب می‌نمایند و چنانچه ضرورتی به دریافت وجوه از مشتریان وجود داشت با رعایت کامل اصول تأکید شده بهداشتی اقدام می‌گردد. همچنین انتقال وجوه دریافتی به خزانه بانک‌ها نیز با رعایت تمام جوانب احتیاطی صورت خواهد گرفت.

شایان‌ذکر است محیط بانکی از پرخطرترین محیط‌های انتقال ویروس کرونا می‌باشد و تعداد زیادی از همکاران نظام بانکی به این بیماری مبتلا گردیده‌اند و تاکنون تعداد 14 نفر از همکاران نظام بانکی نیز متأسفانه درگذشته‌اند. ازاین‌رو رعایت اصول بهداشتی و مراقبتی و پرهیز از مراجعات غیرضروری به شعب بانک‌ها و استفاده از خدمات غیرحضوری، به‌ویژه سامانه همراه بانک و اینترنت بانک، در جهت حفظ سلامت کارکنان و کلیه هموطنان توصیه می‌گردد.

که براین اساس بانک توسعه تعاون نیز جهت ایجاد زمینه برای کاهش مراجعه حضوری به شعبه‌ها و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، سقف انتقال وجه کارت به کارت از طریق اینترنت بانک، موبایل بانک، دستگاه‌های خودپرداز و کیوسک‌ها را به مبلغ 100 میلیون ریال افزایش داد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 329
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران