پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 280038 تاریخ : 1396/03/06-16:00:04
,10027,
تمدید مهلت ارسال آثار به سومین جشنواره بیمه در رسانه

تمدید مهلت ارسال آثار به سومین جشنواره بیمه در رسانه

سومین جشنواره بیمه در رسانه با هدف انتشار اخبار و مطالب بیمه ای و متعاقب آن توسعه فرهنگ بیمه در سراسر کشور بر گزار می شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی وامور بین الملل بیمه مرکزی سومین جشنواره بیمه در رسانه با هدف انتشار اخبار و مطالب بیمه ای و متعاقب آن توسعه فرهنگ بیمه در سراسر کشور بر گزار می شود.

بر اساس این گزارش دبیر خانه سومین جشنواره بیمه در رسانه با مهلت تمدیدارسال آثار، اعلام کرده است آثاری در سومین جشنواره بیمه در رسانه پذیرفته خواهند شد که در فاصله زمانی مهر 1394 الی خرداد 1396 در رسانه های معتبر و دارای مجوز منعکس شده باشند.

مهلت ارائه آثار منتشر شده در جشنواره، تا بیستم  خرداد سال 1396 بوده و آیین پایانی جشنواره و تقدیر از برگزیدگان همزمان با هفته دولت بر گزار می شود.

علاقمندان به شرکت در این جشنواره می توانند آثار منتشر شده خود را مطابق با فراخوان قبلی در سایت مورد نظر به  نشانی ذیل  بارگذاری کنند.

https://sanhabportal.centinsur.ir/conference

شایان ذکر است آثار ارسالی قبلی نیز در جشنواره بررسی و داوری خواهند شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 282
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران