پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 509236 تاریخ : 1398/12/19-10:56:31
,10028,14,
تمدید تمام مجوزهای گردشگری تا پایان اردیبهشت 1399/

تمدید تمام مجوزهای گردشگری تا پایان اردیبهشت 1399/

معاونت گردشگری کشور در نامه‌ای به مدیران کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان‌ها، به‌منظور کاهش تردد، تکریم ارباب رجوع و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا دستورات جدیدی را به آن‌ها ابلاغ کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، در این نامه که روز شنبه 17 اسفند 98 به امضای ولی تیموری معاون گردشگری کشور و دبیر کمیته نظارت بر اماکن عمومی، مراکز زیارتی و سیاحتی و ورزشی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا خطاب به مدیران کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی 31 استان کشور صادر شده آمده است:

«در اجرای تکالیف محوله مبنی بر پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا موضوع ابلاغ شماره  39968/ 982100 مورخ 98/12/13 با عنایت به ضرورت جلوگیری از تجمعات، کاهش رفت‌و‌آمد و تکریم کارمند و ارباب رجوع و در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، ضروری است دستور فرمایید موارد ذیل رعایت شود.

  1. هرگونه مجوز اعم از پروانه بهره‌برداری، گواهی‌نامه حرفه‌ای، مجوز فعالیت یا کارت راهنمای گردشگری و... که تمدید آن مستلزم مراجعه حضوری است تا پایان اردیبهشت ماه سال 1399 دارای اعتبار بوده و تا تاریخ فوق‌الذکر نیازی به تمدید ندارد؛ لذا لازم است اطلاع‌رسانی لازم به ذی‌نفعان ذیربط صورت گیرد.

  2. صدور تمام مجوزهای جدید اعم از پروانه بهره‌برداری، گواهی‌نامه حرفه‌ای، مجوز فعالیت یا کارت راهنمای گردشگری و ... که صدور آن مستلزم مراجعه حضوری است به پایان فروردین ماه 1399 موکول شود.

  3. تا اطلاع ثانوی از برگزاری دوره‌های آموزشی، همایش، جلسات و نشست‌هایی که موجبات تردد و آمد و شد جمعی افراد را از مکان‌های دیگر فراهم می‌سازد خودداری کرده و اجرای آن‌ها به تعویق افتد.

  4. ضروری است ضمن تشدید نظارت بر فعالیت تاسیسات تحت پوشش به ویژه از حیث رعایت "دستور‌العمل مقابله با شیوع ویروس کرونا در تاسیسات گردشگری" به شکایت مردم و گردشگران از تاسیسات گردشگری با قید فوریت رسیدگی شود و ضمن برگزاری روزانه کمیته رسیدگی به شکایات گزارش اقدامات را به حوزه ستادی ذی‌ربط ارسال شود.

  5. با همکاری تشکل‌های بخش خصوصی اقدامات لازم برای شناسایی و معرفی واحدهای غیرمجاز گردشگری به مراجع ذی‌ربط به‌منظور تعطیلی و جلوگیری از فعالیت انجام شود.

  6. در اجرای مصوبه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا مبنی بر اعلام آمادگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای انعقاد قرارداد با تعدادی از مراکز اقامتی و هتلی در شهرهای مختلف به‌منظور بهره‌مندی از خدمات آن‌ها  برای سپری کردن دوران نقاهت شفایافتگان بیماری کرونا مراتب به نحو مقتضی به ذی‌نفعان اطلاع‌رسانی و در صورت علاقه‌مندی بهره‌برداران محترم فهرست مورد نظر برای هماهنگی‌های بعدی به این معاونت ارسال شود.»



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 232
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران