پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 352610 تاریخ : 1397/04/28-12:35:01
,2,
تمجید مدیر عامل بانک ملی ایران از کارکنان فداکار شعبه نعمت آباد

تمجید مدیر عامل بانک ملی ایران از کارکنان فداکار شعبه نعمت آباد

مدیر عامل بانک ملّی ایران در تماس با رئیس و کارکنان شعبه نعمت آباد این بانک که روز گذشته مورد سرقت مسلحانه قرار گرفته بود، از تلاش همکاران شعبه برای حفظ اموال بانک و مردم تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران؛ دکتر محمدرضا حسین زاده در این تماس تلفنی با بیان این که همه کارکنان بانک ملی ایران اموال بانک و مردم را همچون دارایی خود محافظت می کنند، اظهار کرد: غیرت و مردانگی کارکنان بانک ملی ایران همواره زبانزد بوده و ستودنی است.

وی با بیان این که کارکنان بانک ملی ایران حساسیت ویژه ای به امانت داری و حفظ اموال مردم دارند، ادامه داد: اتفاق اخیر در شعبه نعمت آباد، بار دیگر بزرگ منشی و شایستگی های کارکنان بانک را نشان داد.
مدیرعامل بانک ملّی ایران همچنین با تجلیل از فداکاری های همه کارکنان بانک به ویژه همکاران شعبه نعمت آباد، بر لزوم تقدیر شایسته از همکارانی که در سرقت مسلحانه اخیر فداکاری و از اموال بانک و مردم به خوبی محافظت کردند و امانت دار خوبی بودند، تاکید کرد.
روز گذشته سارقی که اقدام به سرقت مسلحانه از شعبه نعمت آباد بانک ملی ایران کرده بود، با هوشمندی و درایت کارکنان شعبه و حضور به موقع و سریع ماموران نیروی انتظامی پیش از فرار دستگیر و تحویل مقام های انتظامی و قضایی شد.
خوشبختانه‎ در این حادثه، آسیبی به کارکنان و مشتریان شعبه نرسید و پولی نیز مورد سرقت قرار نگرفت.
در پی وقوع این اتفاق، محمود شایان عضو هیات مدیره بانک ملی ایران نیز با حضور در شعبه نعمت آباد ضمن دیدار با کارکنان شعبه و تقدیر از خدمات کارکنان آن شعبه، راهکارهایی برای توسعه خدمت رسانی به مشتریان ارائه کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 304
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران