پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 450492 تاریخ : 1397/12/12-16:16:11
,5,
تلاش مرکز امور اجتماعی در تقویت کارکردهای تولید دانش آب و انرژی

رئیس مرکز امور اجتماعی منابع آب و انرژی وزارت نیرو عنوان کرد:

تلاش مرکز امور اجتماعی در تقویت کارکردهای تولید دانش آب و انرژی

رئیس مرکز امور اجتماعی منابع آب و انرژی وزارت نیرو گفت: این مرکز در تلاش است تا کارکردهای تولید دانش، به اشتراک گذاشتن آن و ارتباط‌گیری حول محور دانش مربوط به حوزه آب و انرژی را با کمک رسانه‌ها تقویت کند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، محمد فاضلی صبح امروز (یکشنبه) در نخستین جشنواره نیرو و رسانه در سالن اجتماعات شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران افزود: جامعه ایرانی باید نسبت به بسیاری از مقولات در حوزه آب و انرژی متقاعد شود، یعنی به شکل عقلانی در یک فرآیند استدلالی، زمینه‌های شناخت عمیق و علمی‌تر از مقوله‌های آب و انرژی را پیدا کند.

وی اظهار کرد: لازم است مواردی همچون "سازگاری با کم‌آبی"، "شناخت مفهوم بدمصرفی"، "شناخت پیامدهای اجتماعی و اقتصادی الگوی مصرف کنونی" به افراد جامعه و ذینفعانی که در حوزه آب و انرژی حضور دارند، معرفی شود.
فاضلی ادامه داد: در یک سال گذشته به ابتکار دکتر اردکانیان، مرکز امور اجتماعی منابع آب و انرژی در وزارت نیرو تاسیس شد و امیدوارم این مرکز یک مکانیزم ارتباطی برای فعالیت‌های مشترک با رسانه‌ها در آینده باشد.
رئیس مرکز امور اجتماعی منابع آب و انرژی وزارت نیرو با بیان اینکه نیازمند یک فضای گفت‌و‌گو با عنوان گفتگوی اجتماعی برای بهبود سیاست‌گذاری و عزم ملی توسعه هستیم، عنوان کرد: این مرکز جنبه‌های بسیار مهم از مسئله آب و انرژی شامل مسایل اجتماعی و فرهنگی، سیاست و حکمرانی را مورد بررسی و واکاوی قرار می‌دهد.
وی با اشاره به اینکه مسئله آب از بعد صرفاً فنی و سازه‌ای خارج شده است، اضافه کرد: ورود به عرصه‌ مدیریت توأمان عرضه و تقاضا، مدیریت مصرف و ارتباط‌گیری اجتماعی با همه ذینفعان این نیاز را ایجاد کرده که درباره ابعاد مختلف آب و انرژی با جامعه ایرانی گفت‌و‌گو کنیم.
فاضلی افزود: از پایین‌ترین سطح یعنی مردم عادی و خانواده‌ها تا بالاترین سطح یعنی مقامات ارشد نظام سیاسی در سطوح مختلف تصمیم‌گیری نیاز دارند تا به‌منظور شناخت ابعاد مختلف مسئله آب، وارد یک گفتگوی اجتماعی شوند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 212
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران