پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 509684 تاریخ : 1398/12/26-10:06:22
,15,
تلاش برای بهبود کیفیت ارتباطات

شرکت زیرساخت در روزهای بحران کرونا

تلاش برای بهبود کیفیت ارتباطات

ارتباطات و بخصوص اینترنت با کیفیت در روزهای بحرانی برای اطلاع رسانی و ارتباط شهروندان با یکدیگر از زیرساخت‌های حیاتی به حساب می‌آید. شرکت ارتباطات زیرساخت متولی تامین و اپراتورهای مخابراتی مسوول توزیع این نیاز حیاتی محسوب می شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، پس از شیوع کرونا بحث دورکاری، قرنطینه خانگی شهروندان، آموزش مجازی دانش‌آموزان و دانشجویان مطرح شد. مهم‌ترین زیرساخت برای انجام این امور کیفیت و سرعت اینترنت است.
حمید فتاحی رییس شرکت ارتباطات زیرساخت در خصوص تمهیداتی که در این مدت برای بهبود وضعیت اینترنت در نظر گرفته اند، گفت: پس از شروع کرونا در ایران و اختصاص 100 گیگ اینترنت رایگان به کاربران اینترنت ثابت، میزان استفاده از فضای مجازی با افزایش 100 درصدی روبرو و عملا ظرفیت دسترسی و پهنای باند اپراتورها اشباع شد.
رییس شرکت ارتباطات زیرساخت افزود: پس از این مساله و اعتراض هایی که از سوی کاربران مطرح شد، با شرکت های ارایه دهنده خدمات اینترنت ثابت و سیار جلساتی را برگزار و در نهایت علاوه بر اقدام های جدی اپراتورها درسطح شبکه توزیع خود، با افزودن پهنای باند به ارایه دهندگان اینترنت، ظرفیت آنها افزایش یافت.
به گفته فتاحی، مصرف پهنای باند توسط کاربران در نوروز امسال بیشتر از هر سال دیگری ارزیابی می شود، برای افزایش ظرفیت شبکه IP داخلی، درگاه‌های بین‌الملل و آماده کردن بستر انتقال و مذاکره با پشتیبانی کنندگان بین‌المللی  تامین ظرفیت پیش بینی شده اقدام های موثری انجام شده است.
معاون وزیر ارتباطات تصریح کرد: شرکت‌های ارایه دهنده اینترنت ثابت 100 گیگ اینترنت را به عنوان هدیه به کاربران خود اختصاص دادند، شرکت ارتباطات زیرساخت نیز تسهیلاتی را به شکل رایگان برای این شرکت‌ها در نظر گرفته است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 271
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران