پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 466289 تاریخ : 1398/03/26-15:41:53
,11,
تقویت و توسعه ترانزیت از کشورهای CIS به افغانستان از بندرامیرآباد

در بازدید مدیر بندر امیرآباد از منطقه ویژه اقتصادی دوغارون مطرح شد:

تقویت و توسعه ترانزیت از کشورهای CIS به افغانستان از بندرامیرآباد

مدیر بندر امیرآباد به منظور تقویت و توسعه ترانزیت کالا از کشورهای CIS به افغانستان از طریق بندر امیرآباد از منطقه ویژه اقتصادی دوغارون بازدید کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، سیاوش رضوانی؛ مدیر بندر امیرآباد در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی دوغارون، افزود: افغانستان یکی از بازار های هدف برای ترانزیت کالا از کشور های حاشیه دریای خزر است.

 وی تصریح کرد: بندر امیرآباد به عنوان تنها بندر متصل به ریل سراسری در شمال کشور و با دارا بودن پتانسیل های منحصر به فرد و اراضی پشتیبانی وسیع و همچنین وجود صنایع تولیدی و تبدیلی نزدیکترین مسیر به مرزهای شرقی کشور  است که این مهم باعث ترانزیت کالا از طریق بندر امیرآباد به افغانستان می شود.
رضوانی اظهار داشت: با وجود منطقه ویژه اقتصادی دوغارون بعنوان پل ارتباطی مسیر ترانزیتی بین دوکشور ایران و افغانستان و پتانسیل های این منطقه باید از همه ظرفیت های این منطقه استفاده کرد.
مدیر اجرایی منطقه ویژه اقتصادی دوغارون نیز گفت: اگر نگاهمان برای توسعه بنادر و گمرکات که در کشور وجود دارد با هم متمرکز باشد قطعا در زمینه های اقتصادی شاهد رشد خوبی خواهیم بود.
وی تاکیر کرد: برنامه ریزی جهت توسعه صادرات و تقویت ترانزیت بین ایران و افغانستان ضرورت دارد.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 327
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران