پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 532938 تاریخ : 1399/09/12-10:21:26
,10025,
تقویت ارتباطات و شناسایی نیازهای روز جامعه، رسالت اصلی شبکه فروش بیمه

قائم مقام بیمه دانا اعلام کرد

تقویت ارتباطات و شناسایی نیازهای روز جامعه، رسالت اصلی شبکه فروش بیمه

قائم مقام مدیرعامل بیمه دانا، بازاریابی را یکی از ابزارهای مهم مدیریتی عنوان و بر تلاش مضاعف شبکه فروش برای توسعه خدمات بیمه ای با بهره گیری از مزیت های رقابتی در این صنعت تاکید کرد.

به گزارش بانک و صنعتبه نقل از روابط عمومی بیمه دانا، آقای حسین حسینی در گفتگویی، با اشاره به 13 آذر، سالروز تاسیس شرکت بیمه دانا و روز ملی بیمه، ضمن تبریک به کارکنان و شبکه فروش این شرکت اظهار داشت: نمایندگان و کارگزاران از یک سو، و انجام تبلیغات اثربخش از سوی دیگر، ابزارهای اصلی صنعت بیمه جهت جذب هر چه بهتر بازار، شناسایی بازارهای جدید و افزایش فروش می باشند، لذا ضرورت دارد اشخاصی که در این عرصه حضور دارند، با گذراندن دوره های آموزش فنی و تخصصی و به روز کردن اطلاعات خود، با استفاده از ظرفیت ها، توانایی ها و مزیت های رقابتی، نسبت به شناسایی بازارهای جدید اقدام کنند تا از این طریق نقش موثری در افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور ایفا نمایند.

وی، عناصر محیطی، پاسخ های رفتاری و معیار های سنجش را به عنوان اجزای اصلی بازاریابی دانست و افزود: با توجه به نیاز جامعه و خواسته های مشتریان، توان پرداخت آنها و فرصت های پیش رو، می توان از نمایندگان و شبکه فروش صنعت بیمه انتظار داشت با ایجاد و تقویت دامنه ارتباطات، تعامل، هماهنگی و تغییر نگرش، نسبت به بازاریابی و شناسایی نیازهای روز جامعه اقدام کنند.

قائم مقام مدیرعامل بیمه دانا از شبکه فروش این شرکت خواست در مدت باقیمانده تا پایان سال جاری، با انجام برخی اقدامات مهم و حیاتی از جمله پیشنهاد بیمه نامه هایی متناسب با نیازهای شناسایی شده بازار، شناخت بازار هدف، ارزیابی دقیق ریسک، تقویت فن بیان و آموزش های کاربردی ارتباط با مشتری، حجم پرتفوی خود را افزایش دهند و این شرکت را در رسیدن به اهداف پیش بینی شده خود یاری کنند.

آقای حسینی، در بخش پایانی اظهارات خود، استفاده از فضای دیجیتال و بهره وری از کسب و کار دیجیتالی را در عرصه رقابت های صنعت بیمه ضروری دانست و ابراز امیدواری کرد: در سایه تلاش مضاعف و همت والای کارکنان بیمه دانا، به ویژه شبکه فروش، این شرکت به اهداف پیش بینی شده خود تا پایان سال جاری نائل شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 291
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران