پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 377072 تاریخ : 1397/06/31-15:40:41
,5,
تقدیر وزیر نیرو از تلاشگران صنعت برق ایران

با صدور پیامی از سوی اردکانیان صورت گرفت؛

تقدیر وزیر نیرو از تلاشگران صنعت برق ایران

وزیر نیرو با صدور پیامی از تمامی مدیران و همکاران تلاشگر صنعت برق ایران به جهت عبور سربلند از دوره اوج مصرف برق تابستان سال جاری تقدیر به عمل آورد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی وزارت نیرو، متن پیام رضا اردکانیان به شرح ذیل است:

«مدیران و همکاران تلاشگر صنعت برق ایران
سخت‌کوشی و تلاش بی وقفه و مدیریت متعهدانه شما در آماده‌سازی به موقع و مطلوب نیروگاه‌ها و شبکه‌های انتقال و توزیع و همچنین اجرای سیاست‌های مدیریت مصرف، موجب گردید صنعت برق ایران، سربلند از دوره اوج مصرف برق تابستان سال جاری عبور نماید.
این موفقیت ارزشمند در شرایطی حاصل شد که تابستان سال 1397، از یک سو به دلیل افزایش قابل توجه دما و استمرار گرما در بازه زمانی نسبتا طولانی و از سوی دیگر، محدودیت در تولید نیروگاه‌های برق‌آبی، با شرایط ویژه‌ای همراه گردیده بود.
مایه بسی افتخار است که این امر مورد توجه منتخب ملت بزرگ ایران، ریاست محترم جمهور، حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر روحانی قرار گرفته است و ایشان طی پیامی محبت‌آمیز، تقدیر و تشکر خود را بابت مدیریت و برنامه‌ریزی مناسب صنعت برق کشور برای گذر موفق از اوج مصرف تابستان 1397 ابلاغ فرمودند.
اینجانب نیز مجددا از شما همکاران محترم صمیمانه قدردانی می‌نمایم. امیدوارم با اتکای به این تجربه گران‌سنگ بتوانیم با اجرای دقیق برنامه تدوین شده برای عبور از شرایط اوج مصرف تابستان سال آتی، همچنان به نحو مطلوب ادای وظیفه نموده و موجبات رضایت مردم شریف ایران را فراهم آوریم.
همچنین به خاطر خواهیم داشت این مهم جز با همکاری گسترده و ستودنی آحاد هموطنان فهیم، سازمان‌ها و صنایع بزرگ، دستگاه‌های اجرایی ملی و استانی و شرکت‌های همکار بخش خصوصی به انجام نمی‌رسید و لذا تمام تلاش خود را در جهت تقویت و ارتقای این همراهی همدلانه به کار خواهیم بست.
توفیق روزافزون مجموعه تلاشگران صنعت آب و برق را از خدواند متعال خواستارم.»



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 283
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران