پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 465819 تاریخ : 1398/03/14-13:30:50
,2,
تقدیر هلال احمر از همراه اول در حضور وزیر ارتباطات

تقدیر هلال احمر از همراه اول در حضور وزیر ارتباطات

همراه اول در نشست دو جانبه جمعیت هلال احمر و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تقدیر شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، در نشست همکاری های دو جانبه جمعیت هلال احمر و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات که با هدف توسعه ارتباطات و فناوری‌های نوین در حوزه امداد، نجات، خدمات و داوطلبان برگزار شد، «همراه اول» مورد تقدیر قرار گرفت.

 در این نشست، جمعیت هلال احمر با اعطای لوحی به «غالب حریری» معاون عملیات و مدیریت شبکه به نمایندگی از طرف مدیرعامل همراه اول، از شرکت ارتباطات سیار ایران بابت عملکرد منسجم، پاسخگویانه، متعهدانه و همکاری در پروژه های ارتباطی این جمعیت تقدیر کرد.
 
در بخشی از این لوح تقدیر که به امضای رئیس جمعیت هلال احمر رسیده، آمده است: از اینکه با کوشش های بی دریغ و تلاش مداوم و با ارائه خدمات مستمر، یاری رسان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در حوزه امداد و نجات و توسعه خدمات داوطلبانه بوده اید صمیمانه سپاسگزارم؛ این تلاش ها مخصوصا در خدمت رسانی و کمک به هموطنان متأثر از سیل های سال جاری بسیار ارزشمند بود.
 
هم زمان با وقوع سیل فروردین ماه سال جاری در برخی استان های کشور، همراه اول با اعزام سریع تیم های فنی به مناطق سیل زده، ضمن پایدار نگه داشتن وضعیت ارتباطات و بازگردانی سایت های آسیب دیده در سریع ترین زمان ممکن به شبکه ارتباطی، زمینه را برای کمک رسانی به مردم آسیب دیده فراهم کرد.
 
رایگان شدن مکالمات و برقراری ارتباطات در شبکه سیار نیز از جمله اقدامات فوری شرکت ارتباطات سیار ایران برای مناطق آسیب دیده بود.
با گسترش آسیب ها و دامنه خسارات وارده به خانوارها، اقدامات حمایتی همراه اول با نیازهای واقعی مردم همسو شد و به سمت تهیه مایحتاج ضروری سیل زدگان رفت و اقدامات مختلفی نظیر تأمین غذای گرم، پتو، اقلام بهداشتی، شارژر گوشی تلفن همراه، پمپ کف کش و لجن کش برای پاکسازی منازل انجام شد.
 
همچنین همراه اول با اختصاص مبلغ 150 میلیارد ریال به ارائه خدمات و تأمین أقلام اساسی خانوارهای مناطق سیل زده پرداخت.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 325
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران