پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 467758 تاریخ : 1398/04/18-09:11:30
,2,22,
تقدیر فرماندار ماهنشان استان زنجان از خدمت رسانی پست بانک ایران در روستاها

تقدیر فرماندار ماهنشان استان زنجان از خدمت رسانی پست بانک ایران در روستاها

مجتبی نوری فرماندار شهرستان ماهنشان استان زنجان در نشست با حسن شجاعی مدیرشعب پست بانک استان از عملکرد این بانک در خدمت رسانی به روستاها و نقاط کم برخوردار تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، نوری افزود: مشتری مداری مطلوب، ارتباط مناسب با معتمدین شهر و روستا و عملکرد شفاف در حوزه بانکداری و مالی مهمترین عوامل موفقیت این بانک است.

وی در ادامه اقدامات و خدمات انجام شده توسط پست بانک ایران در زمینه پرداخت تسهیلات اشتغال زائی و نصب دستگاه های خودپرداز درسطح روستاها را بسیار ارزشمند دانست.

همچنین در این نشست شجاعی گزارشی از عملکرد بانک در حوزه های مختلف به ویژه بانکداری الکترونیک و تسهیلات صندوق توسعه ملی ارائه و درپایان نیز بهنام اسلامیان رئیس جدید پست بانک شهرستان را به فرماندار معرفی و خواستار حمایت از توسعه خدمات این بانک شد.

گفتنی است: طی مراسمی از محمود مجابی رئیس پیشین پست بانک این شهرستان تقدیر و اسلامیان به عنوان رئیس جدید معرفی شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 515
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران