پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 451614 تاریخ : 1397/12/25-17:56:27
,11,
تفاهم‌نامه واگذاری زمین برای احداث مسکن در حاشیه‌های چابهار فردا امضا می‌‌شود

معاون وزیر راه و شهرسازی:

تفاهم‌نامه واگذاری زمین برای احداث مسکن در حاشیه‌های چابهار فردا امضا می‌‌شود

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در نشست صمیمانه با خبرنگاران، اعلام کرد: تفاهم‌نامه همکاری واگذاری زمین برای احداث مسکن در حاشیه‌های شهر چابهار فردا بین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و سازمان ملی زمین و مسکن به امضا می‌رسد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، علی نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در نشست صمیمانه‌ای با خبرنگاران که امروز 25 اسفندماه در محل سازمان برگزار شد ضمن تبریک سال جدید و آرزوی سربلندی برای ایران و تمامی ایرانیان به بیان بخشی از اقدامات سازمان ملی زمین و مسکن در روزهای پایانی سال و همچنین سال جدید پرداخت.

نبیان گفت: در اقدام ملی دولت برای احداث 400 هزار واحد مسکونی که برعهده وزارت راه و شهرسازی واقع شده است، سازمان ملی زمین و مسکن در تهیه زمین برای 200 هزار واحد مسکونی برای احداث مسکن به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و همچنین سازمان بازآفرینی شهری ایران همکاری و مشارکت دارد.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: در جاهایی که نیاز به تامین مسکن توسط سازمان ملی زمین ومسکن باشد سازمان حتما همکاری خواهد کرد.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن همچنین با اعلام اینکه بازدیدهای میدانی از حاشیه‌نشینی‌های گسترده در چابهار و زاهدان در استان سیستان و بلوچستان داشته که این بازدید با حضور دیگر معاونان وزیر راه و شهرسازی بوده است، افزود: به منظور رفع حاشیه‌نشینی‌های چابهار و زاهدان تفاهم‌نامه‌ای بین معاون مسکن وزارت راه و شهرسازی با تایید وزیر راه و شهرسازی به امضا رسید که بر اساس آن اقدام برای رفع حاشیه‌نشینی استان سیستان و بلوچستان شود.

نبیان تاکید کرد: تامین زمین برای احداث مسکن در حاشیه‌های چابهار و همچنین زاهدان اتفاق مثبتی است که در سال 97 انجام می‌شود و زمین های لازم برای احداث مسکن برای حاشیه‌نشینان چابهار فردا طی تفاهم‌نامه‌ای، تحویل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای احداث مسکن خواهد شد.

وی اضافه کرد: کمب، رمین، مرادآباد، زیباشهر، عثمان آباد اراضی شرقی چابهار هستند که حاشیه‌نشینی دارند و در آن مناطق زمین برای احداث مسکن توسط سازمان ملی زمین ومسکن تعلق می‌گیرد.

نبیان همچنین از اتمام مسکن مهر در چهار استان خبر داد و گفت: مسکن مهر استان خراسان‌جنوبی نیز که برعهده سازمان ملی زمین و مسکن بوده است در فروردین ماه به اتمام می رسد و جشن اتمام آن نیز برگزار می‌شود.

وی همچنین از آمادگی کامل یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن در ایام عید خبر داد و  گفت: در ایام تعطیلات پیش رو یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن آمادگی کامل برای حفاظت از اراضی ملی را دارد و این موارد به یگان حفاظت ابلاغ شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: در سال جاری گزارش تعرض به میزان 2958 مورد گزارش شده است که از این میزان حدود 982 هکتار به ارزش یک‌هزار و 364 میلیاردتومان رفع تعرض به اموال دولتی انجام شد.

نبیان همچنین از دیگر اقدامات سازمان ملی زمین و مسکن را مباحث مشارکتی عنوان کرد و گفت: رویکرد سازمان ملی زمین و مسکن در ارایه زمین به مناطق شهری، مشارکت است.

وی مزیت مشارکت را منفعت 100 درصدی برشمرد و گفت: در بحث واگذاری زمین، سازمان ملی زمین و مسکن تعهداتی به معلولان و خانواده شهدا دارد که در این راستا گام برمی‌دارد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 236
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران