پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 488597 تاریخ : 1398/05/07-16:35:04
,8,
تفاهم نامه همکاری میان کمیسیون اوراق بهادار عراق و سازمان بورس ایران امضا شد

ظهر امروز،

تفاهم نامه همکاری میان کمیسیون اوراق بهادار عراق و سازمان بورس ایران امضا شد

تفاهم نامه همکاری میان کمیسیون اوراق بهادار عراق و سازمان بورس اوراق بهادار ایران به منظور توسعه همکاری های مشترک در زمینه بازارهای سرمایه اسلامی به امضا رسید.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، تفاهم نامه همکاری میان سازمان بورس و اوراق بهادار ایران و کمیسیون اوراق بهادار عراق به منظور توسعه ابزارهای مالی اسلامی، مشارکت در توسعه زیرساخت فناوری اطلاعات بازار سرمایه و همچنین تشکیل صندوق های سرمایه گذاری مشترک در ساختمان مرکزی سازمان بورس و اوراق بهادار امضا شد.

بر اساس این گزارش، علا عبدالحسین الساعدی، مدیرعامل کمیسیون اوراق بهادار عراق و دکتر شاپور محمدی، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار در این مراسم با ابراز خرسندی از آغاز همکاری ها در این سطح، تفاهم نامه امضا شده را مقدمه ای برای توسعه هر دو بازار قلمداد کردند.

دکتر محمدی در این خصوص اظهار داشت: امید می رود با توجه به قرابت بالایی که به لحاظ فرهنگی و مذهبی بین ایران و عراق وجود دارد، به زودی در حوزه توسعه ابزارهای مالی اسلامی و انتشار این ابزارها در هر دو کشور اقدامات موثری انجام دهیم.

وی در ادامه بیان داشت: در خصوص لیست شدن سهام شرکت های ایرانی در بازار عراق و شرکت های عراقی در بازار سرمایه ایران صحبت هایی نیز به میان آمده است که امیدواریم در آینده ای نزدیک به نتایج خوبی در این زمینه دست یابیم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 351
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران