پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 377264 تاریخ : 1397/07/02-14:17:30
,10026,
تغییرات همزمان مقررات‌گذاری در میان ناظران بیمه جهان/ توسعه پایدار نصف شدن تلفات جاده‌ای

تغییرات همزمان مقررات‌گذاری در میان ناظران بیمه جهان/ توسعه پایدار نصف شدن تلفات جاده‌ای

تازه‌های بیمه ایران و جهان در شماره اخیر خود موضوعاتی چون اجباری شدن بیمه‌ گردشگران در مصر، تاثیر بیمه‌های ضمانت گمرکی در بنگاه‌های کوچک و متوسط، تغییرات همزمان مقررات‌گذاری در میان ناظران بیمه جهان و تلاش توسعه پایدار برای نصف شدن تلفات جاده‌ای را مورد بررسی و تحلیل قرارداده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی پژوهشکده بیمه، نشریه الکترونیکی تازه‌های بیمه ایران و جهان گزارش بیمه‌گران اعتباری را از سوی ایشیا انشورنس نیوز مورد بررسی قرارداد و اعلام کرد فعالیت موسسات اعتبار و ضمانت صادرات طی دو سال گذشته بر خلاف پیش‌بینی ناشی از تحریم‌ها توسط بیمه‌گران خصوصی اعتباری با کندی صورت گرفته‌است.

در این گزارش یکی از دلایل تداوم پوشش‌های اعتبار آن است که از لحاظ فنی نمی‌توان پوشش را پیش از موعد لغو نمود. بنابراین شرکت‌ها باید بتوانند از بیمه‌ای که قبلا در آن مشارکت داشته‌اند استفاده کنند و در صورت اجرای مجدد تحریم‌ها، بهای فسخ را نیز بپردازد.
به گزارش روابط عمومی پژوهشکده بیمه در این شماره رسیدن رقم آمار کشته‌شدگان حوادث جاده‌ای در هند به 238 هزار نفر باعث شده است یکی از اهداف توسعه پایدار به نصف رساندن آمار تلفات جاده‌ای تا سال 2020 باشد. این آمار تلفات بیش از صد برابر تلفات جاده‌ای در هندوستان است و عملکرد اکچوئرها می‌تواند به کاهش این موضوع کمک کند.
این فاجعه در ایران نیز در سال‌های اخیر به حدود 17 هزار کشته رسیده است که عامل انسانی قریب 90 درصد از علت آن را تشکیل می‌دهد.

فرهنگ چگونه می‌تواند به مدیریت بهتر ریسک و خدمات مشتریان کمک کند؟
این سوالی است که انشورنس ثات لیندرشیپ در شماره آگوست 2018 خود با تاکید بر معنویت در روابط کار به آن پرداخته است. در این گزارش به تفصیل موضوع هدف مشترک کارکنان، شناخت کارمندان، تمرکز بر تنوع محیط شغلی، استفاده از پلان‌های باز محیطی، توجه به پیشرفت‌های فردی و حتی ارتباط شفاف، باز و صادقانه میان مسئولین و کارکنان را تحلیل نموده است.
در این شماره از تازه‌های بیمه ایران و جهان اجباری‌شدن بیمه مسافرت گردشگران در مصر با برگردان مقاله‌ای از اینشورنس بیزینس تک در آگوست 2018 توسط دبیر اجرایی نشریه بررسی شده است که اطلاعات آن می‌تواند برای شرکت‌های بیمه مناسب باشد.

آیا بیمه ضمانت گمرکی می‌تواند رشد بنگاه‌های کوچک و متوسط را در پی داشته باشد؟
این سوالی است که با طرح تجربه گمرک پکن از 10 شهریور ماه امسال به صورت علمی بررسی شده است و نتایج حاصله نشان می‌دهند این نوع بیمه‌نامه هزینه‌های تجاری مربوط به بنگاه‌های کوچک و متوسط را کاهش و کارایی را افزایش می‌دهد که خواندن آن به بیمه‌گران توصیه می‌شود.
همچنین خوانندگان نشریه تازه‌ها می‌توانند موضوع تغییر همزمان مقررات توسط ناظران بیمه جهان در اس اند پی پیرامون توانگری مالی را دنبال نمایند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 289
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران