پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 466567 تاریخ : 1398/03/30-12:33:26
,2,
تغییر مسیر بوروکراسی به ارتقای کیفیت خدمات با بانکداری باز

مدیرعامل شرکت تامین سرمایه تمدن تشریح کرد:

تغییر مسیر بوروکراسی به ارتقای کیفیت خدمات با بانکداری باز

مدیرعامل شرکت تامین سرمایه تمدن اعلام کرد: بانکداری باز باعث می شود لایه های مختلف سیستم بانکی با یکدیگر در ارتباط باشند؛ ما در سال های اخیر به لحاظ فکری این حرکت را آغاز و از راههای عملیاتی مختص به خود، خدمات متنوع و تازه ای برای مشتریان فراهم کرده ایم.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران، مدیرعامل شرکت تامین سرمایه تمدن بعنوان اولین مشتری بانکداری باز بانک توسعه صادرات ایران در خصوص این بستر نوین از بانکداری گفت: بانکداری باز باعث می شود لایه های مختلف سیستم بانکی با یکدیگر در ارتباط باشند؛ ما در سال های اخیر به لحاظ فکری این حرکت را آغاز و از راههای عملیاتی مختص به خود، خدمات متنوع و تازه ای برای مشتریان فراهم کرده ایم.

محمودرضا خواجه نصیری تصریح کرد: در روزهای تقسیم سود در شرکت، آمار تراکنش ها در شرکت به حدی بالا می رفت که مجبور به آماده باش می شدیم؛ چرا که باید اطلاعات را استخراج و به سیستم بانکی منتقل می کردیم و این پروسه بسیار زمانبر و دست و پا گیر بود و در یک نقطه به دلیل همین مشکلات هم افزایی بین شرکت و بانک متوقف می شد.

وی با اشاره به ویژگی بانکداری باز در رفع مشکل یاد شده گفت: بانکداری باز این امکان را به ما داده است که از این چالش عبور کنیم و به عبارتی بزرگ شویم و حجم تراکنش هایمان از گذشته بیشتر شود؛ با بانکداری باز، تمرکز ما از بروکراسی به ارتقا کیفیت خدمات منتقل می شود.

خواجه نصیری ااذعان داشت: این سازوکار، کاملا نظام یافته است؛ با اتصال سیستم ها به یکدیگر، شرکت های واسط تجاری، شرکت های واسط ارزی و سایر هسته های عملیاتی در حوزه های دیگر می توانند لایه ای ایجاد کنند که خدمات بانک را پنج، ده و یا حتی بیست برابر کنند.

محمودرضا خواجه نصیری گفت: به زعم من بانکداری باز، بستر توسعه نظام بانکی را بدون نیاز به ساختار فیزیکی( شعب) فراهم می کند و در این میان بانک توسعه صادرات ایران می تواند با استفاده از این ظرفیت بانکداری باز، علاوه بر کاهش هزینه ها، دایره ارائه خدمات خود را توسعه دهد.

وی ضمن تشکر از دکتر علی صالح آبادی به خاطر همراهی و همدلی در عملیاتی شدن فرایند بانکداری باز گفت: شما همیشه در ارائه خدمات نوین پیشرو بوده اید و امیدواریم در ادامه این هم افزایی، تعامل خوبی را برقرار کنیم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 255
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران