پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 449338 تاریخ : 1397/11/30-11:33:48
,10028,
تغییر در فرایندهای حوزه درمان تامین اجتماعی مورد تاکید است

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی:

تغییر در فرایندهای حوزه درمان تامین اجتماعی مورد تاکید است

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه تغییر در فرایندها و تشکیلات حوزه درمان این سازمان با توجه به آی تی مورد تاکید است، گفت: باید فعالیت جدی در اصلاح این فرایندها انجام شود و روند قدیمی تغییر یابد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر مهدی درخشان در چهل و هفتمین جلسه شورای مدیران درمان اظهار داشت: ارائه خدمات مطلوب به مراجعان فراوان مراکز درمانی تأمین اجتماعی، نیازمند یک بخش فناوری اطلاعات پیشرفته در این سازمان است.

دکتر درخشان از کارکنان و کارشناسان حوزه  فناوری اطلاعات خواست تا همچنان حرکتی رو به جلو داشته باشند و در جهت مشکلات موجود تلاش مضاعف نمایند.
وی افزود: بیشتر فعالیت های سازمانی، آی تی محور است و باید با ارائه ایده های جدید در گسترش آن کوشش کرد.
دکتر درخشان تصریح کرد: تامین اجتماعی در برخورداری از سیستم های ماشینی و الکترونیکی همواره یکی از سازمان های پیشتاز بوده است.
مهندس ونوس شکورنیاز معاون توسعه و پشتیبانی سیستم های کاربردی دفتر راهبری سیستم های تامین اجتماعی نیز در ادامه این جلسه با اشاره به  نرم افزار مدیریت عملکرد بازدیدهای دوره ای کارکنان درمان گفت: ارسال پیامک زمان بازدید، امکان پیگیری وضعیت ثبت و اقدامات انجام یافته، امکان استفاده از موبایل و تبلت، حذف کاغذ، امکان بررسی تغییرات انجام یافته، امکان بررسی زمانبندی و فرایند انجام کار، امکان ایجاد گروه های تخصصی در تالار گفتگو و امکان دسترسی تمامی همکاران به سامانه در سطوح تعریف شده، از مهمترین مزایای این سامانه است.
وی افزود: سازمان تامین اجتماعی دارای تنوع و تعدد خدمات به مردم است و در قیاس با دیگر سازمانها در کشور یکی از سازمان های موفق در فضای کسب و کار و درمان است.
وی اضافه کرد: طی چند سال اخیر به مدد نگاه مدیریتی سازمان، تحولات خوبی در حوزه آی تی انجام شده است و امیدواریم این نگاه مثبت به ایجاد تحولی بنیادین منجر شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 330
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران