پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 449161 تاریخ : 1397/11/28-17:46:43
,10033,
تعدیل اثرات گاز CO2 با احیای جنگل‌های جهان

تعدیل اثرات گاز CO2 با احیای جنگل‌های جهان

کارشناسان محیط زیست می‌گویند که احیای جنگل‌های جهان یک دهه انتشار گاز کربن دی‌اکسید (CO2) را تعدیل می‌کند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، حفظ جنگل‌های جهان در مقیاس گسترده در جذب میزان کافی از گاز کربن دی‌اکسید از اتمسفر و کمک به تعدیل یک دهه انتشار این گاز به دست بشر مؤثر است.

به گفته کارشناسان فضای کافی برای کاشت و رشد 1.2 تریلیون اصله درخت دیگر در پارک‌ها، بیشه‌ها و زمین‌های متروک در سراسر کره زمین وجود دارد.

کارشناسان معتقدند در صورتی که این هدف محقق شود می‌تواند از دیگر روش‌های مقابله با تغییرات اقلیمی از جمله ساخت توربین‌های بادی و رژیم‌های غذایی گیاهی پیشی بگیرد.

به نوشته روزنامه ایندیپندنت، کمبود اطلاعات به این معنی است که کارشناسان سال‌ها تعداد درختان موجود روی زمین را ناچیز در نظر گرفته‌اند. محققان در این بررسی با استفاده از دیتاهای به دست آمده از تصاویر ماهواره‌ای و تحقیقات دیگر به عدد سه تریلیون رسیده‌اند که حدود هفت برابر بیش از برآوردهای پیشین ناساست. همچنین این رویکرد به محققان اجازه می‌دهد تا به برآوردی از تعداد درختانی دست پیدا کنند که امکان کاشت آن‌ها وجود دارد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 406
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران