پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 512671 تاریخ : 1399/02/22-18:02:05
,13,
تعاونی ها ظرفیتی برای افزایش بهره وری در مناطق عشایری هستند

رئیس سازمان امور عشایر اعلام کرد:

تعاونی ها ظرفیتی برای افزایش بهره وری در مناطق عشایری هستند

رئیس سازمان امور عشایر ایران با تاکید بر اهمیت تعاونی ها و نظام بهره برداری در جامعه عشایری، گفت: تعاونی ها ظرفیتی فوق العاده برای ایجاد تحول در مناطق عشایری دارند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از سازمان امور عشایر ایران، کرمعلی قندالی در نشست با مدیرکل و کارکنان دفتر امور تعاونی ها و نظام بهره برداری سازمان اظهار داشت: در امور تعاونی ها موضوع بهره وری، آموزش و ترویج، اصلاح ساختار تشکل ها و ساماندهی و نظام مند کردن امور در یک سامانه هوشمند بسیار مهم است و باید با جدیت پیگیری شود.

وی با اشاره به این که توزیع آرد، گاز و اقلام مورد نیاز عشایر از کارهایی است که توسط تعاونی ها انجام می شود، تصریح کرد: دیگر روش های گذشته و سنتی در انجام کارها پذیرفته و جوابگو نیست و باید با بهره گیری از علم و دانش تحول ایجاد کنیم.

قندالی بیان داشت: هدایت، حمایت و نظارت بر تشکل های عشایری از وظایف دفتر امور تعاونی ها است که ضرورت دارد این موارد از طریق نرم افزاری و سامانه انجام شود.

وی افزود: در مجموع حدود 1900 نفر در حوزه تعاونی های عشایری فعالیت می کنند که سرمایه عظیمی هستند که همه آنها به نوعی با ما در ارتباط و تحت پوشش ما هستند.

رئیس سازمان امور عشایر ایران در بخش دیگری از سخنانش با بیان این که برخی افراد صدای عشایر را نمی شنوند و یا نمی خواهند بشنوند، اظهار داشت: ما با مردمی سروکار داریم که شایسته و مستحق هر نوع خدمتی هستند، مردمی که سختی ها را تحمل می کنند و صدایشان هم در نمی آید.

وی ادامه داد: عشایر در عمق بیابان ها، در کوه ها و دره ها فعالیت می کنند و وظیفه ما این است که زندگی را برای آنان تسهیل کنیم.

قندالی بیان داشت: ما با مردمی کار می کنیم که نه تنها هیچ هزینه اقتصادی و سیاسی برای کشور ندارند، بلکه فعالیت ها و تولیدات آنان کمک به کشور و مردم است.

رئیس سازمان امور عشایر ایران با بیان این که در خیلی جاها فکر و ایده بیشتر از پول تحول ایجاد می کند، گفت: با وجود همه کارهای خوبی که در مناطق عشایری انجام شده هنوز قدم هایی مانده که باید برداشته شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 218
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران