پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 410970 تاریخ : 1397/08/14-17:57:07
,10026,10028,22,
تعامل کارفرمایان و سازمان تامین اجتماعی ازشاخص های پیشرفت استانها در بخش های مختلف است

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر:

تعامل کارفرمایان و سازمان تامین اجتماعی ازشاخص های پیشرفت استانها در بخش های مختلف است

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: تعامل و همدلی کارفرمایان و بازرگانان استان و سازمان تامین اجتماعی راهگشا و رمز پیشرفت استان در همه بخش ها است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، عبداله شیرکوند در دیدار با رئیس و اعضای هیات نمایندگان اتاق بازرگانی بندر بوشهر افزود: برخی از کارفرمایان به دلایلی از جمله مشکلات اقتصادی موفق به پرداخت سهم خود نشدند که در این ارتباط با رویکرد تعاملی نشست هایی برای حل مشکل آنها برگزار می شود.

وی بیان کرد: تامین اجتماعی از همه ظرفیت های قانونی برای حمایت از کارفرمایان استفاده می کند.
شیرکوند اظهار داشت: با توجه به ظرفیت های استان، ارتقای جایگاه سازمان تامین اجتماعی در سطح کشور در اولویت قرار دارد.
وی در ارتباط با معافیت سهم کارفرما گفت: براساس قانون، صنوف در صورتی که شمار بیمه گران آن تا سقف پنج نفر باشد کارفرمای آنها از پرداخت بیمه معاف است که این مهم به عنوان یکی از خواسته های مهم فعالان اقتصادی بوشهر پیگیری می شود.
رئیس اتاق بازرگانی بندر بوشهر گفت: براساس قوانین و مقررات جدید حسابرسی های 10 ساله تامین اجتماعی یکساله شده که انتظار می رود این مهم در همه مناطق استان بوشهر اجرا شود.
وی ادامه داد: در چند سال گذشته یکی از رویکرد های مهم اتاق بازرگانی ترویج فعالیت های آموزشی است که در این زمینه چندین کارگاه آموزشی با موضوع فعالیت های تامین اجتماعی برگزار شده است.
گزدرازی بیان کرد: در این زمینه سال گذشته نیز یکی از نشست های شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان بوشهر بصورت ویژه در ارتباط با موضوع تامین اجتماعی برگزار شد.
عضو هیات نمایندگان استان بوشهر گفت: در شرایط کنونی کشور بخش های دولتی و خصوصی برای خارج از شرایط رکود و رسیدن به رونق اقتصادی از تمامی ظرفیت های خود استفاده کنند.
امیر شهریاری افزود: در چنین فضایی وجود یک تعامل تنگاتنگ می تواند در حل بسیاری از مشکلات حوزه اقتصادی راه گشا واقع شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 310
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران