پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 449622 تاریخ : 1397/12/04-12:39:48
,5,
تعامل و همکاری صنعت برق با سایر ادارات در راستای خدمات رسانی بهتر به مردم

تعامل و همکاری صنعت برق با سایر ادارات در راستای خدمات رسانی بهتر به مردم

معاون خدمات مشترکان توزیع نیروی برق شمال استان کرمان در دیدار با مسئولان شرکت گاز، از آمادگی همکاری صنعت برق با سایر ادارات و دستگاه ها درراستای خدمات رسانی بهتر به مردم خبر داد

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی توانیر، علی افتخاری گفت: هدف اصلی در شرکت توزیع نیروی برق خدمت رسانی به مردم است و از این رو آنچه اهمیت دارد این است که ما با توجه به ظرفیت موجود واستفاده حداکثری از توان نیروها بتوانیم بهترین عملکرد را در  این راستا و نیز  تأمین اهداف عالی شرکت انجام دهیم .

معاون فروش و خدمات مشترکین این شرکت در دیدار با مسئولین شرکت گازاستان کرمان از آمادگی همکاری صنعت برق با سایر ادارات و دستگاه ها درراستای خدمات رسانی بهتر به مردم خبر داد و گفت: صنعت برق به عنوان یک صنعت زیربنایی تلقی می شود که حیات سایر صنایع ، معادن ، کشاورزی به آن وابسته است لذا استفاده از دانش فنی و تکنولوژی های روز دنیا برای پیشبرد بهتر اهداف خود در زمینه تأمین برق پایدار و باکیفیت به مشترکین یک نیاز است.

افتخاری افزود: بر این اساس شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان ، همواره استفاده وبکارگیری از ظرفیت شبکه گسترده ارتباطات دیجیتال را برای خود مغتنم می شمارد و بدون شک تعامل وهمکاری با سایر ادارات نیز فرصتی مناسب برای به روز شدن این صنعت از طریق انتقال تجربه ، دانش فنی و آشنایی با سیستم های نوین اداری فراهم می آورد.

وی با بیان اینکه شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان به منظور تکریم ارباب رجوع و کاهش مراجعات حضوری از آذرماه سال جاری کلیه خدمات فروش انشعاب و پس از فروش را به دفاتر پیشخوان دولت واگذار کرده است اظهارداشت : مردم شمال استان کرمان برای دریافت هرگونه خدمات مربوط به انشعاب برق می توانند به صورت الکترونیکی از طریق مراجعه به سایت شرکت یا دفاتر پیشخوان دولت اقدام نمایندو نیاز به هیچ گونه مراجعه حضوری نخواهدبود.

وی توجه به مطالبات مردم را از اولویت های کاری شرکت دانست و گفت: با توجه به توسعه و گسترش شبکه های اجتماعی و استفاده حداکثری جامعه از فضای مجازی و ارتباطات دیجیتال ، این شرکت نیز ازسال گذشته اقدام به طراحی و ایجاد نرم افزار خدمات مشترکین تحت سیستم عامل اندروید نموده است . وی افزود: با نصب این نرم افزار مشترکین می توانند از خدماتی نظیر قبض المثنی ، تسویه حساب ، پرداخت صورت حساب جاری و...........بهره مند شوند.

دراین دیدار نسرین نژاد غلامعلی؛  مدیردفترنظارت برخدمات مشترکین نیز با بیان اینکه خدمات رسانی مطلوب به مردم نتیجه همفکری ، همدلی وتعامل مردم و مسئولین است اظهار داشت: نشست های مختلف مسئولین ادارات وارگان ها با صنعت برق و ارائه راهکار در مسیر تولید وتوزیع برق پایدار و کاهش خاموشی ها درپیک سال آینده می تواند موثرباشد.

وی افزود: وقتی که مدیران یک مجموعه از برنامه تولید وتوزیع برق در کشوراطلاع لازم را داشته باشند می توانند با دقت نظر بیشتر در زمان پیک بار با مدیریت صحیح مصرف از خاموشی ها جلوگیری نمایند و با ترویج این فرهنگ درمیان زیرمجموعه خود باعث اثربخشی دوچندان این مهم شوند.

وی همچنین فرهنگ سازی و ترویج مدیریت صحیح مصرف در بین اقشار مختلف جامعه را یک ضرورت دانست و گفت: همانگونه که کم آبی وخشکسالی دراستان برای همگان قابل پذیرش است ، نبود انرژی برق نیز باید بصورت یک نیاز اساسی وکاربردی درجامعه محسوس باشد. واین نیز نیازمند همکاری وهمراهی ادارات و سایر ارگان ها می باشد.

نژادغلامعلی گفت: استفاده از تکنولوژی دیجیتال طراحی و سفارش شده توسط این شرکت می تواند خطای انسانی را به حداقل رساند و علاوه برافزایش راندمان باعث افزایش رضایت مندی ارباب رجوع نیز خواهدشد.

گفتنی است که این دیدار به منظور تبادل نظر وانتقال تجربه کارشناسان بخش خدمات مشترکین خصوصا دربخش کاهش مراجعات حضوری ارباب رجوع و استفاده از خدمات نوین دیجیتالی درصنعت برق و الگوبرداری و استفاده و بهره گیری شرکت گاز استان ازاین فعالیت ها انجام شده بود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 424
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران