پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 513028 تاریخ : 1399/02/28-14:57:59
,2,
تضمین کسب و کار با مشارکت فعالانه بانک ملی ایران

تضمین کسب و کار با مشارکت فعالانه بانک ملی ایران

صاحبان بنگاه ها و فعالان اقتصادی می توانند با تسهیلات مشارکت مدنی بانک ملی ایران، موفقیت کسب و کار خود را تضمین کنند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، تسهیلات مشارکت مدنی راهی مطمئن برای اشخاص حقیقی و حقوقی است که به توسعه فعالیت های تولیدی، بازرگانی و خدماتی خود می اندیشند.
اشخاص در قالب این تسهیلات، برای ایجاد، توسعه، تکمیل و نوسازی واحدهای تولیدی اعم از صنعتی، معدنی، کشاورزی، مسکن و همچنین توسعه امور وارداتی و صادراتی خود طرف معامله بانک قرار می گیرند.
در این تسهیلات سهم الشرکه نقدی یا غیرنقدی متعلق به اشخاص حقیقی یا حقوقی، به نحو مشاع و به منظور انتفاع طبق قرارداد با بانک، تقسیم می شود.
بانک ملی ایران در یک ماه نخست امسال بالغ بر یک هزار و 682 فقره تسهیلات مشارکت مدنی به ارزش 29 هزار و 779 میلیارد ریال پرداخت کرده است.
همچنین این بانک در مدت مذکور، 11 هزار و 291 فقره تسهیلات در قالب عقود اسلامی پرداخت کرده است که ارزش ریالی این تسهیلات به 46 هزار و 421 میلیارد ریال بالغ می شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 238
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران