پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 509836 تاریخ : 1398/12/27-16:43:56
,13,
تصویب خرید حمایتی شیر خام مازاد دامداران توسط دولت

معاون وزیر جهاد کشاورزی خبر داد:

تصویب خرید حمایتی شیر خام مازاد دامداران توسط دولت

معاون وزیر جهاد گفت: در صورت وجود شیر خام مازاد در سطح مناطق مختلف کشور، سازمان تعاون روستایی نسبت به خرید این شیر از دامداران با قیمت مصوب تنظیم بازار اقدام می‌­کند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، مرتضی رضایی در رابطه با جذب مازاد شیر دامداران اظهار داشت: با توجه به شرایطی که در این ایام برای خرید و مصرف شیر به وجود آمد، با پیگیری‌های انجام شده توسط وزارت جهاد کشاورزی و تصویب ستاد تنظیم بازار، روز گذشته خرید حمایتی شیرخام مازاد از دامداران توسط سازمان تعاون روستایی تصویب شد.

وی افزود: براساس این مصوبه در صورت وجود شیر خام مازاد در سطح مناطق مختلف کشور، تعاون روستایی نسبت به خرید این شیر از دامداران با قیمت مصوب تنظیم بازار اقدام کند تا از التهاب در بازار جلوگیری شده و ضرر و زیان دامداران کاهش یابد.

معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی تصریح کرد: از معاونین امور دام استان‌ها و سازمان‌های جهاد کشاورزی استانی خواسته شده تا دامدارانی که نمی‌توانند شیر تولیدی خود را به کارخانجات لبنی تحویل و با مشکل فروش شیر مازاد شیرخام روبرو هستند، را برآورد و از طریق سازمان تعاون روستایی برای جذب شیر پیگیری و اقدام نمایند تا در اسرع شیر مازاد از دامداران خریداری شود.

وی در خصوص صادرات 10 هزار تن شیر خشک مازاد گفت: خوشبختانه کار جمع بندی و سهمیه صادراتی شیر خشک دپو شده در استان‌ها و صنایع شیر خشک و لبنی با همکاری تشکلهای مختلف به سرعت نهایی شده و به وازارت صمت برای پیگیری و اقدام، ارسال شده و به مبادی گمرگ ابلاغ شده است.

وی ابراز امیدواری کرد: اولین محموله صادراتی شیرخشک قبل از پایان سال عملیاتی شود و با مساعدت وزارت صمت، در صورت تحقق صادرات اولین محموله، محموله بعدی در اولین فرصت پیگیری و نهایی شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 324
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران