پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 433796 تاریخ : 1397/09/27-17:41:59
,11,
تصویب اساسنامه صندوق 190 هزار میلیارد ریالی توسعه حمل و نقل

وزیر راه خبر داد

تصویب اساسنامه صندوق 190 هزار میلیارد ریالی توسعه حمل و نقل

وزیر راه و شهرسازی از تصویب اساسنامه صندوق توسعه حمل و نقل در دولت خبر داد و گفت: سرمایه 190 هزار میلیارد ریالی صندوق، ظرفیت بزرگی را برای اجرای پروژه‌های حمل و نقل کشور فراهم می کند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، محمد اسلامی عصر سه‌شنبه در آیین اختتامیه سومین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل کشور در مصلای امام خمینی (ره) افزود: با تدبیر دولت و مجلس شورای اسلامی یک فرصت تاریخی برای توسعه صنعت حمل و نقل کشور به وجود آمده است.
وی بیان کرد: در شرایطی که هدف تحریم‌ها مقابله با استقلال کشور است، باید با استفاده از ظرفیت های موجود و تدبیرهای خردمندانه، از فرصت‌های تحریم به نفع کشور استفاده شود.
اسلامی گفت: با وجود کاستی ها و مشکلات باید تلاش کنیم پروژه‌های نیمه تمام کشور به پایان برسد.
«اگر بودجه دولت برای اتمام این پروژه ها کفاف ندهد، می توانیم از توانمندی بخش خصوصی در این عرصه استفاده کنیم».
وی گفت: منابع انسانی، ثروت ما در صنعت حمل و نقل کشور است و نیروی انسانی متخصص باید بتواند در همه بخش های حمل و نقل کشور ایفای نقش کند. 
وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: عرضه و تقاضای منابع انسانی برای ارتقای سطح خدمات به مردم اهمیت زیادی دارد و بدون شک ارزش آفرینی در خدمات باعث رضایت بیشتر مردم از این بخش می شود.
وزیر راه و شهرسازی شانزدهم آذرماه از تصویب راه اندازی صندوق توسعه حمل و نقل کشور با سرمایه اولیه 190 هزار میلیارد ریال در هیات دولت خبر داده بود.
اسلامی در ایستگاه راه آهن اینچه برون گنبدکاوس به خبرنگاران گفت: این صندوق با هدف پشتیبانی مالی از طرح های حوزه حمل و نقل تشکیل می شود.
وی افزود: علاوه بر اعتبارات این صندوق، بخش خصوصی نیز می تواند با تمهیدات پیش بینی شده توسط دولت در اجرای طرح های حوزه حمل و نقل همکاری و مشارکت کند.
سومین نمایشگاه بین المللی حمل‌ و نقل و صنایع وابسته (ایران ترانس اکسپو 2018) یکشنبه (بیست و پنجم آذرماه) با حضور بیش از 200 شرکت داخلی و خارجی در شبستان اصلی مصلای امام خمینی (ره) آغاز به کار کرد و امروز به کار خود پایان می دهد.
هدف از برگزاری این نمایشگاه که به مناسبت هفته حمل و نقل برگزار شد، ارایه آخرین دستاوردها و توانمندی های علمی و اجرایی شرکت های مرتبط با این صنعت، آشنایی بیشتر کارشناسان و مدیران کشور با فناوری‌ های روز صنعت حمل‌ و‌ نقل و همچنین هیات های بازرگانی و تجاری بین‌المللی بود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 318
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران