پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 448906 تاریخ : 1397/11/25-16:15:44
,25,10033,
تصفیه‌خانه فاضلاب شماره 2 شهرک صنعتی کاسپین افتتاح شد

با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست؛

تصفیه‌خانه فاضلاب شماره 2 شهرک صنعتی کاسپین افتتاح شد

دومین تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک صنعتی کاسپین با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی ایزیپو، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست صبح امروز (پنج‌شنبه) در جریان سفر یک روزه به استان قزوین، تصفیه‌خانه فاضلاب شماره 2 شهرک صنعتی کاسپین را افتتاح کرد.

ظرفیت این تصفیه‌خانه فاضلاب که با توجه به افزایش حجم خروجی فاضلاب واحدهای تولیدی مستقر در شهرک صنعتی کاسپین احداث شده است، 1200 مترمکعب است و با استفاده از پساب‌هایی که تصفیه می‌کند، 38 هکتار از فضای سبز این شهرک آبیاری می‌شوند.

برای ساخت و بهره‌برداری از این تصفیه‌خانه 40 میلیارد ریال اعتبار از منابع شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین هزینه صرف شده است.

تصفیه‌خانه‌های فاضلاب مستقر در شهرک‌های صنعتی با استفاده بهینه از پساب واحدهای صنعتی، نقش مهمی در کاهش مصرف آب در بخش صنایع و همچنین حفاظت از محیط زیست دارند.

استان قزوین دارای یک شهر صنعتی، 13 شهرک و 6 ناحیه صنعتی است و بیش از 650 واحد تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین به شبکه فاضلاب متصل هستند.

گفتنی است، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با همراهی استاندار، نمایندگان مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی، معاون فنی و مدیر ایمنی، بهداشت، محیط زیست و انرژی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در جریان سفر یک روزه به استان قزوین، از نمایشگاه دائمی توانمندی‌های صنایع مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی و یک واحد صنعتی دانش بنیان در شهرک صنعتی کاسپین بازدید کردند.

 

 

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 339
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران