پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 467755 تاریخ : 1398/04/17-20:32:34
,9,10029,
تشکیل کمیسیون های سه گانه در انجمن شرکت های دانش بنیان حوزه سلامت

تشکیل کمیسیون های سه گانه در انجمن شرکت های دانش بنیان حوزه سلامت

دومین گردهمایی مدیران عامل شرکت های دانش بنیان حوزه سلامت به همت انجمن شرکت های دانش بنیان در حول محور معرفی برنامه سه گانه کمیسیون های انجمن برگزار شد.

به گزارش خبرنگار بانک و صنعت ، در این همایش شرکت های دانش بنیان در حوزه های پزشکی سلامت حاضر شدند.

حسین وطن پور رییس هیات مدیره انجمن شرکت های دانش بنیان حوزه سلامت برنامه های این انجمن را در سه کمیسیون حول محورهای زیر عنوان کرد: کمیسیون توانمند سازی به ریاست مهندس محمدرضا کمپانی، کمیسیون تجاری سازی و بازاریابی به مدیریت دکتر ابوالفضلی و کمیسیون کسب و کار به مدیریت دکتر حاجیان.

 

وطن پور درباره انجمن گفت: با اهتمامی که صورت گرفت انجمن تشکیل شده که، در این کمیسیون ها قصد داریم به شرکت های دانش بنیان و نوپا کمک کنیم.

 

مهندس کمپانی رییس کمیسیون توانمندسازی به عنوان اولین سخنگو در این همایش سرفصل های این کمیسیون را به 4 گروه تقسیم کرد. تحقیق و توسعه یا همان آر ان دی، که شرکت ها گاها در این زمینه با مشکل روبرو هستند ، تجاری سازی و مدیریت محصول از مواردی است که در این بخش قرار دارد.

وی افزود: بخش دیگر بخش حقوقی و بیمه است که تنظیم قرارداد فروش جز این بخش است، در بخش اقتصادی نیز جذب سرمایه ، مسایل گمرکی ، مسایل مطرح در مناقصات ، دریافت تسهیلات نیز از مواردی است که در این کمیسیون با آن رسیدگی خواهد شد.

 

مهندس کمپانی اظهار کرد: این کمیسیون ماهانه یک بار تشکیل میشود و مسایل عنوان شده برای شرکت های دانش بنیان حوزه سلامت رسیدگی میکند.

 

دکتر ابوالفضلی پیرامون مواردی که قرار است در کمیسیون تجاری سازی بازاریابی پیگیری شود گفت: در بحث بازار شرکت ها مشکل دارند، چراکه بیشتر شرکت ها اول محصول را تولید کرده ، سپس وارد بازار می‌شوند.

سر فصل فعالیت های این کمیسیون با هدف برنامه ریزی ورود محصولات به بازار در بحث بازار صادرات است

وی افزود: از نکات عمده پیشنهادی در این کمیسیون تمرکز بر روی بازاریابی علمی و محصولات دانش بنیان است، که خلا هایی روی آن حس شده است .

بحث دیگری که طرح است بحث حفظ کردن بازارهای موجود و در مرحله بعد توسعه بازارهای بیشتر است.

مورد دیگر ایجاد شبکه ارتباطی است، همچنین ازش گذاری دانش فنی شرکت های دانش بنیان نیز از مواردی است به آن پرداخته شود ، در این فرایند لازم است اطلاعات شرکت ها در بانک اطلاعات گرد آوری گردد و دانش فنی شرکت ها بررسی شود.

دکتر ابوالفضلی بر برگزاری دوره های آموزشی تجاری سازی تاکید کرد و گفت: در این راستا تفاهم نامه با شرکت های مارکتینگ و شرکت های فعال در توسعه صادرات و بازاریابی در دستورکار این کمیسیون قرار گرفته است.

همچنین عقد قرارداد با پارکهای فناوری از دیگر اهداف این کمیسیون به شمار می رود.

وی راه اندازی مرکز مشاوره تجاری سازی و تدوین سامانه ارزش گذاری، همچنین انعقاد قرارداد در شرکت های بازاریابی در حوزه سلامت بصورت تخصصی ، حضور در نمایشگاه های داخلی و خارجی، امضای تفاهمنامه با مراجع و مجامع دانش بنیان و تهیه بسته های بازاریابی و استراتژی فروش برای شرکت های دانش بنیان را اهداف این کمیسیون عنوان کرد.

در این همایش پنل تخصصی در حوزه سلامت با حضور دکتر شانه ساز ، رییس سازمان غذا و دارو ، مهندس صفوی رییس اداره کل تجهیزات پزشکی ، دکتر صاحبکار رییس کارگروه موسسات و شرکت های دانش بنیان ، دکتر مهرعلیان رییس اداره دارو سازمان غذا و دارو ، دکتر ملکی فر معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد.

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 288
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران