پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 450995 تاریخ : 1397/12/18-11:14:58
,17,
تشکیل 685 پرونده تخلف قاچاق کالا و ارز در شهرستان ری

تشکیل 685 پرونده تخلف قاچاق کالا و ارز در شهرستان ری

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری گفت: امسال 685 پرونده تخلف قاچاق کالا و ارز در این شهرستان به ارزش سه میلیارد و 612 میلیون و 660 هزار ریال تشکیل شده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، عزیزاله افضلی اظهار داشت: در این مدت 6 هزار و 100 مورد بازرسی با اولویت مبارزه با عرضه کالای قاچاق در فرودگاه امام خمینی(ره) و پنج شهر ری، قیامدشت، باقرشهر، حسن آباد و کهریزک انجام شده است.

وی اضافه کرد: در این بازرسی ها اقلام مختلفی اعم از سیگار، آبمیوه، لوازم خانگی و لوازم آرایشی و بهداشتی کشف و ضبط و پرونده متخلفان هم به تعزیرات حکومتی ارسال شد.
افضلی با بیان اینکه کشفیات کالای قاچاق در سطح این شهرستان نسبت به سال گذشته 20 درصد رشد داشته است، گفت: سال گذشته 550 پرونده قاچاق و ارز به ارزش 2 میلیارد ریال کشف شد.
وی بیان کرد: با توجه به ایام نوروز، نظارت و بازرسی از واحدهای موجود در سطح بازار بسیار دقیق تر از گذشته انجام و با هر نوع تخلفی بشدت برخورد می شود.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری افزود: بیشترین محور کار و اولویت گروه‌های گشت و بازرسی، نظارت بر نحوه توزیع و عرضه کالاهای اساسی چون گوشت، لبنیات و حبوبات است.
شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر در جنوب استان تهران واقع شده که دارای پنج شهر شهرری، باقرشهر، کهریزک، قیامدشت و حسن آباد و چهار بخش مرکزی، کهریزک، فشاپویه، خاوران و قلعه‌نو است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 302
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران