پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 514851 تاریخ : 1399/04/03-12:30:27
,5,
تشویق محور توانسته ایم مصرف مشترکین را مدیریت کنیم

متولی زاده خبر داد

تشویق محور توانسته ایم مصرف مشترکین را مدیریت کنیم

مدیرعامل توانیر گفت: با رویکردهای تشویق محور توانسته ایم مصرف مشترکین را مدیریت و در بخش مشترکین صنعتی به طرز قابل توجهی کاهش دهیم.

به گزارش خبرنگار بانک و صنعت، محمدحسن متولی زاده مدیرعامل شرکت توانیر امروزسه شنبه (3 خرداد ماه 99) در مراسم افتتاح مرکز پایش صنعت برق ایران و همچنین نیروگاه شاهرود اظهار داشت: رویکرد جدید مدیریتی که در این مجموعه وجود دارد بر شاخص راندمان برق و تلفات آن تأثیرات و تغییرات مثبتی داشته تا به این ترتیب برق تولیدی در کشور به بهترین شکل ممکن به دست مصرف کننده برسد.

مدیرعامل شرکت توانیر گفت: راهکارهای تشویق محور برق باعث می شود برق مورد استفاده مشترکین به شکل مناسبی استفاده شود همین روش تشویقی باعث شده در بخش صنعتی میزان بهره وری در حوزه برق این مجموعه ها به طرز قابل توجهی افزایش یابد.

متولی زاده گفت ، این مرکز افتتاح شده به صورت حاکمیتی شکل گرفته و این مدل و روش آن نیز به سایر استان ها و شهرستان ها تسری می یابد.

وی اظهار داشت: خط تولید کنتورهای هوشمند با سرعت و جدیت فعالیت می کند و در حال حاضر تمامی مبادی برق و توزیع آن در کشور به کنتورهای هوشمند مجهز شده و مشترکان صنعتی نیز از این کنتورها استفاده می کنند که موجب پایش دقیق و لحظه ای مصرف برق آنها می شود.

در پایان مدیرعامل توانیربیان کرد، طراحی و ساخت کنتورهای هوشمند با قیمت کنتورهای دیجیتال است که باعث صرفه جویی چند صد میلیون تومانی شده است. گفتنی است چالش به وجود آمده بین تولید و افزایش مصرف برق نیز با ارائه راهکارهای مختلف حل شده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 303
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران