پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 450173 تاریخ : 1397/12/08-17:49:32
,17,21,
تشریح پیشنهاد افزایش 400هزار تومانی حقوق بگیران علاوه بر رشد درصدی سنواتی

حاجی بابایی مطرح کرد:

تشریح پیشنهاد افزایش 400هزار تومانی حقوق بگیران علاوه بر رشد درصدی سنواتی

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس می گوید افزایش 400 هزار تومانی تمامی حقوق ها و لحاظ ضریب افزایشی 10 درصدی، عادلانه ترین روش برای افزایش حقوق ها در سال آینده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، حمیدرضا حاجی بابایی عضو کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس با اشاره به موضوع افزایش حقوق در سال آینده و پیشنهادی که در این زمینه برای لایحه بودجه سال 98 داشت، گفت: بنده دو پیشنهاد را برای افزایش حقوق ها مطرح کردم که یکی از این پیشنهاد ها به دلیل مغایرت با قانون برنامه ششم توسعه مطرح نشد.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس ادامه داد: پیشنهاد داده بودیم که سال آینده به دلیل شرایط اقتصادی به حقوق همه افراد بازنشسته و شاغل مبلغ 700 هزارتومان افزایش پیدا کند، کسی که حقوق یک میلیون و 200 هزار تومان می گرفت حدود 60 تا 70 درصد حقوقش افزوده می شد، کسی که 30 میلیون حقوق دریافت کند حدود 3 درصد افزایش حقوق را در سال 98 تجربه می کرد، که اجازه طرح این پیشنهاد داده نشد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس دهم شورای اسلامی با اشاره به پیشنهاد دوم برای افزایش حقوق ها در سال 98، بیان داشت: در پیشنهاد دوم عنوان کرده بودیم که به همه افراد 400 هزار تومان بدهیم، همچنین 10 درصد همه حقوق‌ها افزایش پیدا کند، یعنی کسی که یک میلیون و 200 هزار تومان حقوق می گیرد، علاوه بر افزایش 400 هزار تومانی،رشد120 هزار تومان حقوق نیز داشته باشد.

وی با تاکید براینکه برای پیشنهاد دوم منابع مالی کم نمی آید، افزود: در این روش فردی که حقوق 20 میلیونی دریافت می کند، با این روش 2 میلیون و 400 هزار تومان به حقوقش افزوده می شود، بنابراین برای حقوق های بالا افزایش تقریبا 12 درصد و برای حقوق های پایین افزایش 44 درصدی رخ می دهد.

حاجی بابایی  با دفاع از پیشنهاد افزایش حقوق ها، تاکید کرد: این پیشنهاد یکی از عادلانه ترین روش ها برای افزایش حقوق ها است، این روش برای افزایش حقوق بازنشستگان نیز در نظر گرفته می شود.

این نماینده مجلس عنوان کرد: کمیسیون تلفیق بودجه 98 برای بررسی پیشنهاد های افزایش حقوق در سال آینده نشست دارد و باید دید در نهایت کدام پیشنهاد در کمیسیون به تصویب می رسد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس با اشاره به برخی مخالفت ها با این پیشنهاد گفت: شاهد تعارض منافع هستیم، در این پیشنهاد باید افزایش حقوق بازنشسته گان نیز لحاظ شود در غیر اینصورت زیر بار نخواهیم رفت.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 244
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران