پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 315582 تاریخ : 1396/11/28-16:17:46
,1,
تشریح نحوه انتشار اوراق گواهی سپرده مدت‌دار، ویژه سرمایه‌گذاری (ریالی و ارزی) در بانک شهر

تشریح نحوه انتشار اوراق گواهی سپرده مدت‌دار، ویژه سرمایه‌گذاری (ریالی و ارزی) در بانک شهر

مدیر امور شرکتها و سرمایه گذاری های بانک شهر، نحوه انتشار اوراق گواهی سپرده مدت‌دار، ویژه سرمایه‌گذاری (ریالی و ارزی) در این بانک را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از  روابط عمومی بانک شهر، سعید اقدامیان با اشاره به انتشار اوراق گواهی سپرده مدت دار ویژه سرمایه‌گذاری عام (ریالی و ارزی) به منظور جذب منابع و توسعه و عمران شهری و ارزش آفرینی برای هموطنان و مشتریان بر اساس مجوز بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران گفت: اوراق گواهی سپرده ریالی از روز شنبه 28 بهمن ماه 96 تا روز  پنج‌شنبه 10 اسفند‌ماه  در همه شعب این بانک در سراسر کشور عرضه خواهد شد.    

وی افزود: این اوراق یک‌ساله، با نرخ سود علی‌الحساب 20 درصد سالانه، معاف از مالیات، بانام انتشار اوراق گواهی سپرده مدت‌دار، ویژه سرمایه‌گذاری (عام) و همراه با قابلیت بازخرید قبل از سررسید نزد شعب بانک شهر با نرخ 14 درصد سالانه است.
اقدامیان خاطر نشان کرد: همچنین مقاطع پرداخت سود علی‌الحساب این اوراق ماهانه بوده و تضمین پرداخت اصل و سودهای علی‌الحساب آن توسط بانک شهر صورت می‌گیرد.
وی با اشاره به شرایط انتشار اوراق گواهی سپرده ریالی مبتنی بر ارز، تصریح کرد: فروش و انتشار این گواهی نیز از 28 بهمن 96 آغاز شده و تا اطلاع ثانوی انجام خواهد شد.
به گفته وی، این اوراق با نام، یکساله با نرخ 4 درصد و برای گواهی های دوساله با نرخ 5‏/4 درصد با پرداخت سود در مواعد 6 ماهه خواهد بود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 331
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران