پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 464384 تاریخ : 1398/02/22-15:50:11
,2,
تشریح اهم کمک‌ها و اقدامات پست‌بانک‌ درمناطق سیل‌زده استان لرستان

تشریح اهم کمک‌ها و اقدامات پست‌بانک‌ درمناطق سیل‌زده استان لرستان

فرزاد رستمی مدیرشعب پست بانک استان لرستان با ارائه گزارش اقدامات این بانک درخصوص سیل اخیر استان لرستان گفت: پس از وقوع سیل در استان لرستان، این بانک ضمن ایجاد کمیته بحران با هدف کمک‌رسانی و امداد به سیل‌زدگان و باجه‌های بانکی روستائی و کارکنان آسیب‌دیده، بازدید میدانی ازمناطق سیل‌زده و برآورد اولیه‌ای از میزان خسارت‌های وارده ازسیل انجام و گزارش مربوطه به مدیران ستادی و همکاران در سراسر کشور اطلاع‌رسانی گردید.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، رستمی افزود: پس از وقوع حادثه و حضور دکتر شیری مدیر عامل بانک در لرستان، از شهرستان سیل‌زده پلدختر بازدید به‌عمل آمد که در این زمان نیز جلسه‌ای با حضور مهندس آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار و پست بانک شعبه پلدختر بعنوان اولین بانک این شهرستان فعالیت خود را آغاز نمود.

وی تصریح کرد: در ادامه این فعالیت ها با هماهنگی‌های بعمل آمده تعداد 500 دستگاه پذیرنده فروشگاهی سیار پس از استقرار نماینده شرکت تجارت الکترونیک پارسیان در شعبه پست بانک به متقاضیان واگذار و علاوه بر راه اندازی دودستگاه خودپرداز ثابت مربوط به شعبه مرکزی پلدختر و باجه شهری این شهرستان، با هماهنگی ستادتهران تعداد 2 دستگاه خودپرداز سیار نیز در این شهرستان و شهر معمولان مستقر گردید.
مدیر شعب استان لرستان خاطرنشان کرد: در مرحله اول کمک‌رسانی به سیل‌زدگان، ضمن جمع‌آوری کمک‌های اهدائی کارکنان بانک، به جمع آوری اطلاعات اولیه درخصوص نیازهای سیل زدگان پرداخته شد و پس از کسب اطلاع از نیازهای آنان با مشارکت کارکنان پست بانک ایران نسبت به تهیه اقلام موردنیاز اعم از مواد غذائی و موادبهداشتی شامل؛ آب‌معدنی، خرما، نان، کیک و بیسکویت، پنیر، مربا، حلواشکری، تن ماهی، کنسرولوبیا، قند و مواد بهداشتی و شوینده ازقبیل؛ پودر رخت شویی، مایع دستشوئی، صابون و ... اقدام گردید و پس از تهیه و بسته‌بندی مواد موردنیاز درقالب دو بسته جداگانه مواد غذائی و مواد بهداشتی، همزمان با ورود مدیرعامل بانک به شهرستان سیل‌زده پلدختر، تعداد 9 محموله کمک‌های جمع‌آوری شده به سیل‌زدگان اهداء گردید.
وی افزود: در مرحله دوم مجدداً پس از انجام تدارکات لازم اقلام مورد نیاز کمک های کارکنان به سایر نقاط سیل زده ازطریق پایگاه مقاومت نجف اشرف سپاه لرستان به سیل زدگان اهداء و جمعی از کارکنان بانک در شهر سیل‌زده معمولان حضور یافته و جهت لایروبی نمودن منازل سیل‌زدگان به کمک آنان شتافتند.
رستمی تأمین نیازهای غذایی را از دیگر اقدامات این بانک اعلام کرد و افزود: با توجه به نیاز سیل‌زدگان و امدادگران جهادی در این مناطق به غذای گرم، موکب پست بانک ایران در شهرستان پلدختر برپا و روزانه تعداد 1000 پرس غذای گرم و توزیع نمود. همچنین در وعده‌های صبحانه و عصرانه نیز با توزیع شیر، کیک و چای میزبان جهادگران این شهرستان بودند. 
وی گفت: همزمان با نیمه‌شعبان، جشن میلاد آقا امام زمان(عج) در شب و روز نیمه‌شعبان برگزار و با توزیع شربت و شیرینی و توزیع هدایای در میان کودکان سیل‌زده برگزار شد.
رستمی درپایان تأکیدکرد: مجموعه پست‌بانک‌ایران و کارکنان آن کماکان با حس مسئولیت اجتماعی و همانند گذشته در کنار هموطنان سیل‌زده بوده و از کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود به آنان دریغ نمی‌کنند.
گفتنی است: کارکنان پست بانک ایران علاوه بر کمک به سیل‌زدگان استان لرستان به سیل‌زدگان استان‌های گلستان و خوزستان نیز کمک‌های خود نقدی و غیرنقدی را داشته‌اند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 523
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران