پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 488664 تاریخ : 1398/05/08-15:12:38
,11,
تسهیلات سازمان بنادر برای تجاری‌سازی تولیدات دریایی

معاون وزیر راه خبر داد

تسهیلات سازمان بنادر برای تجاری‌سازی تولیدات دریایی

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی و معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: سازمان بنادر در راستای حمایت از تولید داخلی از تجاری سازی تجهیزات تولیدی سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع حمایت می کند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، محمد راستاد در بازدید از بخش های مختلف طراحی و ساخت انواع تجهیزات دریایی و خط تولید الکتروموتورهای مغناطیس دائم در صنایع وابسته به سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، افزود: زمینه همکاری مناسبی در حوزه های مختلف با سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع وجود دارد.

وی با تقدیر از تلاش های صورت گرفته در صنایع دفاع، گفت: باید زمینه آشنایی فعالان بخش خصوصی مرتبط با تجهیزات دریایی تولید شده فراهم شود تا آنها بتوانند در فعالیت های خود از آنها استفاده کنند.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی افزود: این سازمان در راستای حمایت از رونق تولید ملی تسهیلاتی را برای تجاری سازی این تولیدات و ایده های خوب سازمان صنایع دریایی در نظر گرفته است.

وی با اشاره به تولید انواع شناورهای سبک برقی در گروه صنایع دریایی شهید قربانی در اصفهان، گفت: این شناورها می توانند در برخی مناطق دریایی که از نظر زیست محیطی آسیب پذیرند مانند جنگل های حرا در جزیره قشم و همچنین زیستگاه های دلفین ها در جزیره هنگام و تالاب انزلی می توانند به کار گرفته شوند.

راستاد ادامه داد: از سیستم رانش جدید می‌توان در گردشگری و گردشگری صیادی به جای سیستم رانش چهار زمانه شناورهای موجود در تعاونی های گردشگری مانند کندالو و شیب دراز استفاده کرد و آنها را جایگزین شناورهای سنتی و فرسوده موجود کرد.

وی اظهار داشت: از این شناورهای الکتریکی سبک می‌توان برای تامین بخشی از ناوگان عملیاتی مورد نیاز سازمان بنادر همچون ناوگان یدک کش، ناوگان آتشخوار و شناورهای جستجو و نجات دریایی استفاده کرد.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی ابراز امیدواری کرد: با هماهنگی معاونت مهندسی و توسعه امور زیربنایی و پیگیری اداره کل تأمین و توسعه تجهیزات این سازمان زمینه مناسبی برای استفاده از تجهیزات دریایی تولید شده در صنایع دریایی وزارت دفاع وجود دارد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 425
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران