پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 518491 تاریخ : 1399/06/05-16:26:29
,16,
تست پرش 500 فوتی نمونه استارشیپ هفته آینده انجام می شود

تست پرش 500 فوتی نمونه استارشیپ هفته آینده انجام می شود

اسپیس ایکس موتور رپتور یک نسخه آزمایشی از موشک استارشیپ را روشن کرد. پیش بینی می شود تست پرش 500 فوتی این موشک در اوایل هفته آینده انجام شود.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از دیلی میل، به نظر می رسد شرکت اسپیس ایکس تصمیم دارد آزمایش پرش 500 فوتی نمونه موشک SN6 استارشیپ را به زودی انجام دهد.

در همین راستا این شرکت در یک تست استاتیک، موتور رپتور این موشک آزمایشی را روشن کرد و شعله های آتش و دود مقر آزمایش را د ربر گرفت. این سومین باری است که آزمایش مذکور انجام می شود.

طبق اطلاعات موجود این تست در 23 آگوست در مقر بوکاچیکا اسپیس ایکس در تگزاس انجام شده است. پیش بینی می شود تست پرش 500 فوتی موشک در اوایل هفته آینده انجام شود.

نسخه آزمایشی SN5 این موشک اوایل ماه جاری میلادی تست پرش را انجام داد و اکنون اسپیس ایکس مشغول آماده سازی آن برای پرتاب های دیگر است.

این موشک قرار است پس از تکمیل شدن به مریخ سفر می کند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 315
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران