پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 465533 تاریخ : 1398/03/08-12:08:18
,17,22,
ترویج فرهنگ مالیاتی باید در راس امور قرار گیرد

امام جمعه سلطانیه تاکید کرد:

ترویج فرهنگ مالیاتی باید در راس امور قرار گیرد

امام جمعه شهرستان سلطانیه از توابع استان زنجان با تاکید بر ارایه خدمات مطلوب به مودیان مالیاتی اظهار داشت: ترویج فرهنگ مالیاتی باید در راس امور قرار گیرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از سازمان امور مالیاتی، حجت الاسلام حسینی نسب، امام جمعه شهرستان سلطانیه در دیدار با رضوی، مدیر کل امور مالیاتی زنجان تصریح کرد: آگاهی مودیان مالیاتی از تکالیف قانونی، بسیاری از ابهامات را ازبین می‏برد واطلاع رسانی و توجیه مردم در خصوص تکالیف و قوانین مالیاتی باید از اولویتهای امور مالیاتی باشد.

امام جمعه سلطانیه تصریح کرد: کشور ایران از منابع نفتی بسیاری برخوردار است ونفت پایان‌پذیر و ناپایدار است و بازگشت از درآمدهای نفتی به درآمدهای مالیاتی دشوار است از همین رو باید نسبت به فرهنگ‌سازی بیشتر تلاش شود که این امر نیازمند نوآوری مدیران در این عرصه می باشد.
حجت الاسلام حسینی نسب با اشاره به این که برای گسترش فرهنگ مالیاتی در سال های اخیر اقدامات و گام های موثر و چشمگیری برداشته شده است، خاطر نشان کرد: اطلاع رسانی و نهادینه شدن فرهنگ مالیاتی موجب می شود تا مودی نسبت به پرداخت مالیات نگاهی مشارکتی داشته باشد.
در ادامه این دیدار، رضوی، مدیر کل امور مالیاتی زنجان، گزارشی از اختصاص درصدی از محل مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و مناطق عشایری استان ارایه کرد و اقدامات انجام شده در خصوص فرهنگ سازی مالیاتی، احداث معابر ،خیابانها، پارکها و بوستانهای مالیاتی را مرهون تلاش شبانه روزی کارکنان پاکدست نظام مالیاتی استان دانست.
امام جمعه شهرستان سلطانیه در خاتمه، از تلاش کارکنان امور مالیاتی در راستای رضایت مندی مودیان شهرستان سلطانیه تشکر وقدردانی کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 256
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران