پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 421746 تاریخ : 1397/08/28-15:35:51
,25,
ترغیب و جلب اعتماد بخش خصوصی از اعتبارات سازمان توسعه

فتح الهی، مشاور وزیر صنعت:

ترغیب و جلب اعتماد بخش خصوصی از اعتبارات سازمان توسعه

فتح الهی در مراسم معارفه سرپرست جدید سازمان توسعه و نوسازی معادن گفت: ترغیب و جلب اعتماد بخش خصوصی به فعالیت در حوزه‌‌های معدنی منطقه، از اعتبارات این سازمان است که همواره از این ظرفیت‌ها استفاده شده است.

به گزارش خبرنگار بانک و صنعت ، مهندس فتح الهی مشاور وزیر صنعت و مدیرکل دفتر حوزه وزارت در مراسم معارفه جمشید ملارحمان بعنوان سرپرست جدید ایمیدرو که صبح امروز در سالن همایش ایمیدرو برگزار شد با ابراز خرسندی از حضور در برنامه معارفه جمشید ملارحمان به سرپرستی هیئت عامل ایمیدرو از زحمات وزیر صنعت تشکر و قدردانی کرد.

فتح الهی با اشاره به کار اصلی ایمیدرو در حوزه‌های معدنی و خوشنام بودن این سازمان در این عرصه گفت: ترغیب بخش خصوصی و جلب اعتماد بخش خصوصی به فعالیت در حوزه‌‌های معدنی منطقه، از اعتبارات این سازمان است که همواره از این ظرفیت‌ها استفاده شده است.

مشاور وزیر صنعت با تاکید بر منع بکارگیری بازنشستگان گفت: ابلاغ قانون منع بکارگیری بازنشستگان باعث شد که از خدمات برخی بزرگان با سابقه طولانی در مدیریت بخش‌های معدنی و صنعتی وزارتخانه را داشته‌اند بی نصیب بمانیم ، که این موضوع نیز با انتصاب وزیر صنعت همراه شده است.

وی از زحمات دکتر کرباسیان که از مدیران توانمند کشور بود و در زمان خدمت در این سازمان زحمات شایسته و اثرات ماندگاری از خود برجای گذاشتند تقدیر و تشکر کرد.

فتح الهی همچنین از جمشید ملارحمان بخاطر قبول مسئولیت در شرایط حاضر و همچنین از حضور کلیه افرادی که در این مراسم حاضر شدند تشکر و قدردانی کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 351
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران