پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 574521 تاریخ : 1399/12/25-13:02:30
,16,
تراکتور و زنوزی در خواب زمستانی

تراکتور و زنوزی در خواب زمستانی

با از دست دادن حاجی صفی و فروش آن به تیم رقیب حالا کار تراکتور سخت تر شده و مالک متمول این تیم گویا قصد ندارد ستاره ای را برای تیمش جذب کند.

به گزارش بانک و صنعت، شاید اصلی ترین مهره ای که تراکتور توانست به خدمت بگیرد، رسول خطیبی است که هم هواداران تراکتور او را دوست دارند و هم توانسته بود با آلومینیوم اراک تازه وارد نتایج مطلوبی در نیم فصل اول لیگ بیستم کسب کند. نکته اما اینجا است که سرمربی هر چقدر هم خوب باشد، با دست خالی و بدون بازیکن نمی تواند اهدافش را پیش ببرد؛ آن هم در حالی که تیمش هم در لیگ برتر، هم در لیگ قهرمانان آسیا، هم در جام حذفی و هم در سوپرجام در حال رقابت باشد.

تراکتور و زنوزی انگار یادشان رفته می توانند در 4 جام مدعی کسب مدال باشند و این روزها در خواب زمستانی به سر می برند. تنها خرید این پنجره تراکتوری ها، پیمان بابایی آن هم از ماشین سازی بوده که دیگر چیزی برای از دست دادن ندارد و تنها دارایی خود را هم به تراکتور داده تا شاید قرمزهای شهر تبریز به جایی برسند. جدایی احسان حاج صفی که یکی از ستون های اصلی تراکتور به حساب می آمد نه تنها کار شاگردان خطیبی را سخت تر می کند بلکه حضورش در تیم رقیب یعنی سپاهان، قدرت حریف را افزایش می دهد.

این انتقال از هر بعدی به ضرر تراکتوری ها بود زیرا به نظر نمی رسد مالک متمول تراکتور به پول حاجی صفی نیاز داشته باشد و از نگاه دیگر، پیدا کردن جانشین حاجی صفی که در سطح شماره 28 سابق سرخپوشان تبریزی باشد، تقریبا غیر ممکن است. اتفاقی که تیم های مدعی دیگر مثل استقلال، پرسپولیس و سپاهان خیلی خوب انجام دادند و نقاط ضعف خود را به خوبی با خرید مهره های تاثیرگذار جبران کردند. پرسپولیس با ترابی، مغانلو و فرجی، استقلال با مهری، قاسمی نژاد و احتمالا میزرایی و سپاهان با احسان حاجی صفی خود را تقویت کرده اند و آماده جدال در 3 و 4 جام هستند و این وسط تنها دست تراکتوری ها خالی ماند و شاه ماهی های نقل و انتقالات از دست آن ها سر خوردند.

البته رسول خطیبی باید حواسش به سایر ستاره های خود یعنی فخرالدینی و واسعی باشد تا آن ها را در این وانفسا از دست ندهد و بتواند در روزهای باقی مانده نقاط ضعف خود را به خصوص در خط دفاعی با خرید بازیکن جدید پوشش دهد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 277
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران