پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 489843 تاریخ : 1398/05/31-17:52:13
,11,10028,
ترافیک سنگین و پرحجم در جاده‌های شمال

ترافیک سنگین و پرحجم در جاده‌های شمال

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، سرهنگ نادر رحمانی درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: برابر آخرین گزارش دریافتی از مراکز کنترل ترافیک در سراسر کشور در حال حاضر ترافیک در آزادراه تهران به کرج پرحجم و در محدوده گرمدره و ازپل کلاک تا پل فردیس نیمه سنگین گزارش شده است. در آزادراه کرج به قزوین ازپل فردیس تا مهرویلا نیز وضعیت مشابهی وجود دارد و ترافیک نیمه سنگین است.

وی با بیان اینکه ترافیک در مسیرشمال به جنوب محور هراز در محدوده‌های تونل شماره یک و پارک جنگلی آمل سنگین است، افزود:‌ در مسیر جنوب به شمال محور هراز در محدوده سه راهی چلاو نیز ترافیک سنگین و در طول این محور ترافیک پرحجم گزارش شده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره وضعیت ترافیکی در محور چالوس نیز اظهار کرد:‌ در مسیر جنوب به شمال محور کرج-چالوس در محدوده‌های میدان امیر کبیر تا کیلومتر5 محور و نیز محدوده‌های آدران، گچسر و سه راهی دیزین ترافیک  نیمه سنگین و در طول محور پرحجم و روان است.

رحمانی با بیان اینکه در دیگر جاده‌های کشور ترافیک روان است، افزود:‌ گزارش‌های دریافتی حاکی از آن است که مشکل جوی خاصی نیز در جاده‌ها وجود ندارد.

وی با اعلام شماره تلفن 88255555 از رانندگان و مسافران خواست برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی و نیز امدادرسانی به حوادث احتمالی با این شماره تماس بگیرند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 534
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران