پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 452253 تاریخ : 1398/01/14-14:45:07
,11,
ترافیک در مسیرهای خروجی مازندران سنگین است

ترافیک در مسیرهای خروجی مازندران سنگین است

تردد مسیر خروجی مازندران در جاده های کندان و سوادکوه امروز چهارشنبه به سبب بازگشت مسافران نوروزی و بسته بودن راه هراز با ترافیک سنگین مواجه بوده و حرکت خودروها با کندی همراه است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، فرمانده پلیس راه مازندران اعلام کرد که ترافیک در جاده سوادکوه، مسیر شمال به جنوب در تمام طول مسیر سنگین است. 

همچنین طبق آخرین گزارش ها، ساعاتی پیش با بازگشایی جاده کندوان پس از چهار روز، ترافیک در مسیر شمال به جنوب این راه نیز سنگین است.
گفتنی است که محور کندوان و هراز از عصر روز شنبه دهم فروردین به علت سیلاب و ریزش کوه مسدود شد. 
فرمانده پلیس راه مازندران نیز اظهار داشت: محور کندوان ساعت 13 امروز از چالوس به سمت کرج به صورت یکطرفه بازگشایی شد و تنها خودروهای سبک می توانند در این محور تردد کنند. 
سرهنگ علیرضا قدمی علت بازگشایی یکطرفه محور کندوان را رانش یک سمت مسیر در محدوده استان البرز عنوان کرد و افزود: عوامل راهداری در استان البرز سعی در بازگشایی مسیر دارد اما تا اطلاع بعدی تردد به صورت یکطرفه انجام می شود. 
وی با اعلام این که محور هراز همچنان مسدود است، گفت: میزان رانش کوه و سرریز شدن گل و لای به مسیر این محور بسیار زیاد است و تمامی عوامل راهداری با جدیت در حال پاکسازی جاده هراز هستند.
سرهنگ قدمی احتمال باز شدن محور هراز در ساعات پایانی امروز را مطرح کرد ولی گفت که این فقط یک گمانه زنی است و تا زمانی که محور برای تردد امن آماده نشود، بازگشایی نمی شود.
فرمانده پلیس راه مازندران امنیت مسافران و تردد کنندگان در جاده ها را اولویت مهم پلیس برشمرد و افزود: به همین دلیل نیز هر محوری که تردد در آن برای مردم خطر آفرین باشد تا رفع کامل خطر مسدود می شود.
سرهنگ قدمی بر ضرورت رعایت قوانین و مقررات رانندگی توسط رانندگان تاکید کرد و توضیح داد: رعایت مقررات رانندگی بیشترین تاثیر را بر سفر ایمن دارد و به همین دلیل از رانندگان خواسته می شود با توجه به ترافیک سنگینی که اکنون در هر دو محور مازندران منتهی به پایتخت وجود دارد با صبر و احتیاط رانندگی کنند.
وی با اعلام این که مسافرانی که به مازندران سفر کرده اند اکنون در حال برنامه ریزی برای بازگشت به محل زندگیشان در نقاط مختلف کشور هستند، گفت: به همین دلیل هم تردد در بیشتر محور های مواصلاتی استان پرحجم ولی روان است.
در عین حال هوای مازندران امروز صاف تا نیمه ابری است و مداخلات جوی در جاده های مازندران گزارش نشده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 253
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران