پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 305132 تاریخ : 1396/07/05-14:56:32
,1,10031,
تداوم مهربانی بانک قرض الحسنه مهر ایران در ماه مهر/ توزیع 526 بسته آموزشی در استان ایلام

تداوم مهربانی بانک قرض الحسنه مهر ایران در ماه مهر/ توزیع 526 بسته آموزشی در استان ایلام

همزمان با آغاز ماه مهر، بانک قرض الحسنه مهر¬ایران، پرچم مهرورزی را برافراشته نگاه داشته و با تدبیر و فعلیت بخشیدن به شعار «مهربان باشیم»، نور امید را برای دانش آموزان کمتر برخوردار روشن نموده و با تشریک مساعی با وزارت آموزش و پرورش، مسئولیت اجتماعی خود را در تامین نیازهای آموزشی جامعه به انجام رساند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، نجفی شعاع، مدیرشعب استان ایلام آغاز سال تحصیلی را تبریک گفت و با بیان اینکه بانک قرض الحسنه مهر ایران یک مجموعه ارزشی است، افزود: این بانک در راستای انجام مسولیت های اجتماعی، به دنبال ارتقاء کیفی تعلیم و تربیت به ویژه در مناطق کمتر برخوردار، مبارزه با بی سوادی و توجه به پیش نیازهای آموزشی خصوصا در مقطع متوسطه است و خود را مکلف می داند با حمایت های مادی و معنوی، فرزندان این مرز و بوم را در سنگر تحصیل رو به جلو فرا بخواند.

نجفی شعاع با اشاره به نقش و تاثیر فعالیت سازمان ها و نهاد ها برای رفع محرومیت ها و بهبود معیشت اجتماعی بیان داشت: امیدواریم این اقدام، الگویی برای مشارکت کلیه دستگاه ها باشد تا فرزندان این دیار خود را در جریان مشکلات مشابه تنها نبینند و بخاطر مسائل مالی از ادامه تحصیل باز نمانند. 

وی ادامه داد: مسئولیت پذیری اجتماعی در بانک قرض الحسنه مهر ایران بعنوان یک اصل نهادینه شده است. این بانک به حق، طلایه دار « مهربانی» است و با شعار « مهربان باشیم » خود را پایبند به مسائل اجتماعی در خدمات تخصصی خود بعنوان یک بانکدار نموده و با اجرای طرح هایی مانند باشگاه خیرین و پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به اقشار نیازمند، سعی در بهبود وضعیت اقتصادی آحاد جامعه دارد.

مدیرشعب استان ایلام تصریح کرد: در ایام بازگشایی مدارس، 526 بسته حمایتی شامل کیف و کوله، لوازم التحریر، مسواک، حوله، خمیردندان و ... در اختیار دانش آموزان کم بضاعت مناطق محروم استان ایلام قرار گرفت که توسط آموزش و پرورش استان به بانک معرفی شد.

وی، ابراز امیدواری کرد سایر اشخاص حقیقی و حقوقی با مشارکت سازمان آموزش و پرورش زمینه تعلیم و تربیت را برای همه دانش آموزان فراهم نمایند.

در ادامه بیرانوند، مدیر کل سازمان آموزش و پرورش استان ایلام، با تقدیر از نگاه مثبت و خیرخواهانه بانک قرض الحسنه مهر ایران، حمایت های مادی و معنوی صورت گرفته را مایه دلگرمی دانش آموزان و خانواده های آنان دانست و خواستار تداوم این اقدامات گردید. 

بیرانوند، با تمجید از عملکرد بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان ایلام، روحیه تعامل، پیگیری و مسئولیت پذیری را در این بانک مطلوب و کم نظیر توصیف کرد.

همچنین، رستم زاد، معاون آموزش متوسطه سازمان آموزش و پرورش استان ایلام نیز از همکاری صمیمانه پرسنل بانک قرض الحسنه مهر ایران تقدیر و تشکر نمود و این بانک را الگویی برای سایر سازمان ها دانست.

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 388
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران