پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 495398 تاریخ : 1398/10/01-10:15:36
,10028,10033,
تداوم آلودگی هوای شهرهای صنعتی

تداوم آلودگی هوای شهرهای صنعتی

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به تداوم آلودگی هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت تا سه روز آینده از افزایش 3 تا 5 درجه‌ای دمای هوا در نیمه غربی سواحل دریای خزر خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، صادق ضیائیان با بیان این که طی سه روز آینده جوی آرام و پایدار برای بیشتر مناطق کشور پیش بینی می شود اظهار کرد: به همین دلیل افزایش غلظت آلاینده ها به ویژه در شهرهای صنعتی و پر جمعیت همچنان ادامه دارد اما فردا (2 دی) به دلیل وزش باد موقتا از غلظت آلاینده های جوی به طور نسبی کاسته می شود.

وی ادامه داد: طی روزهای سه شنبه و چهار شنبه (3و4 دی) با جنوبی شدن جریانات در سواحل شمالی افزایش نسبی دما حدود 3 تا 5 درجه سانتیگراد به‌ویژه برای نیمه غربی سواحل دریای خزر پیش‌بینی می‌شود و در اردبیل وزش باد نسبتا شدید جنوبی رخ می‌دهد.

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به این که طی روز چهارشنبه (4 دی) با ورود سامانه بارشی از غرب و شمال غرب بارش پراکنده در دامنه زاگرس مرکزی در غرب و شمال غرب کشور آغاز می شود، تصریح کرد: در این روز افزایش آلاینده‌های جوی برای شهرهای صنعتی و پرجمعیت واقع در مرکز کشور و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان افزود: روز پنج شنبه (5 دی) این سامانه بارشی به مناطقی از جنوب غرب و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی واقع در استان‌های تهران، البرزو قزوین گسترش می‌یابد همچنین شدت بارش در این روز در استان‌های لرستان، کرمانشاه، نیمه غربی کردستان و جنوب آذربایجان غربی خواهد بود.

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به این که بارش در مناطق سردسیر و مرتفع به‌صورت برف است، تاکید کرد: روز جمعه (6 دی) با تداوم فعالیت این سامانه در نیمه غربی کشور در مرکز و دامنه‌های جنوبی البرز نیز بارش پراکنده رخ می دهد همچنین در این روز با شمالی شدن جریانات روی دریای خزر برای سواحل شمالی کشور بارش و کاهش دما پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران طی روز دوشنبه (2 دی) صاف همراه با غبار محلی و در بعضی ساعات کمی ابری و گاهی وزش باد با حداقل دمای 2 و حداکثر دمای 13 درجه سانتیگراد و طی روز سه شنبه (3 دی) صاف و غبارآلود با حداقل دمای 2 و حداکثر دمای 14 درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 119
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران