پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 452688 تاریخ : 1398/01/21-09:13:26
,1,
تخصیص بیش از 35 میلیارد ریال منابع قرض الحسنه در اولین روزهای ابلاغ بخشنامه جدید وام ازدواج در استان تهران

در بانک قرض الحسنه مهرایران صورت گرفت:

تخصیص بیش از 35 میلیارد ریال منابع قرض الحسنه در اولین روزهای ابلاغ بخشنامه جدید وام ازدواج در استان تهران

بانک قرض الحسنه مهر ایران، بانکی که به دلیل رویکردهای حمایتی خود و اجرای گسترده برنامه‌های مسئولیت اجتماعی از یک سو و برنامه‌ها و طرح‌ها و خدمات خود از سوی دیگر، بیشتر یک بانک اجتماعی حامی مردم است تا یک بنگاه اقتصادی تجاری، توانسته است در طول فعالیت خود، تأثیرات ارزنده‌ای را در ارتقای توان اقتصادی و بهبود معیشت اقشار مختلف مردم ایجاد نماید.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، دقت به امر ازدواج جوانان و تامین خرد مالی در قالب پرداخت تسهیلات قرض الحسنه برای تسهیل مقوله ازدواج، ماموریت پر اهمیت این بانک است.

بانک قرض الحسنه مهر ایران به منظور برطرف کردن بخشی از مشکلات حوزه ازدواج جوانان به عنوان نخستین بانک کشور پس از ابلاغ دستور العمل بانک مرکزی به افزایش مبلغ تسهیلات اعطایی از 150میلیون ریال به 300 میلیون ریال در این حوزه اقدام کرد.

در این حوزه، کلیه پرداخت ها بر اساس ثبت نام متقاضیان در سامانه بانک مرکزی می باشد که پس از طی مراحل قانونی به بانک معرفی شده و با تعیین شعبه و تکمیل پرونده می توانند تسهیلات 300 میلیون ریالی در قالب عقد قرض الحسنه دریافت نمایند.

بنا بر این گزارش، تنها با گذشت 24 ساعت از ابلاغ بخشنامه تسهیلات جدید ازدواج ، بیش از 35 میلیارد ریال بودجه برای اعطای این وام تنها به شعب استان تهران اختصاص داده شد و متقاضیان به شعب مربوطه راهنمایی شدند.

سلطانیان مدیر شعب استان تهران در این رابطه می گوید: بانک قرض الحسنه مهر ایران همواره سعی نموده حامی جوانان باشد و این بار نیز برای پاسخگویی به نیاز جوانان پیشتاز پرداخت تسهیلات ازدواج سیصد میلیون ریالی است.

وی با ترسیم اهداف و آرمان های بانکداری اسلامی، ازدواج را از مهم ترین سر فصل های مصارف در قرض الحسنه قلمداد نمود و خاطر نشان کرد: از نظر شرعی، تشکیل خانواده یک فریضه الهی است و قطعا آسان سازی این امر نزد خداوند متعال، بسیار پسندیده اخواهد بود.

سلطانیان افزود: ایجاد و توسعه اشتغال پایدار از دیگر برنامه های بانک قرض الحسنه مهر ایران در سال 98 خواهد بود تا در کنار حمایت از اقشار ضعیف تر و تسهیل در فرایند ازدواج، ایجاد اشتغال و آبادانی کشور نیز حاصل شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 279
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران