پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 444221 تاریخ : 1397/10/05-16:55:37
,10028,10034,
تحقیقات از مسئولان دانشگاه علوم و تحقیقات آغاز شد

دادستان تهران:

تحقیقات از مسئولان دانشگاه علوم و تحقیقات آغاز شد

دادستان تهران درباره آخرین وضعیت پرونده واژگونی اتوبوس در دانشگاه علوم و تحقیقات گفت: تحقیقات از مسئولان دانشگاه آغاز شده و ادامه دارد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از قوه قضاییه، عباس جعفری دولت آبادی روز چهارشنبه با اعلام این مطلب افزود: از 2 متهم که شب گذشته بازداشت شدند نیز تحقیقات مفصلی صورت گرفته است.

وی با تاکید بر ضرورت توجه به هزینه پیشگیرانه برای سلامت شهروندان، تصریح کرد: امروز حوادثی رخ می‌دهد که با هزینه اندکی می‌توان از آن پیشگیری کرد، لذا واگذاری حمل و نقل و اقدامات جانبی و خدماتی به بخش‌های خصوصی رافع مسئولیت‌ مسئولان دولتی نخواهد بود.
جعفری دولت آبادی افزود: دستگاه‌هایی که خدمات را واگذار می‌کنند باید از پیمانکاران بخواهند که امنیت و سلامت شهروندان را حفظ کنند.
وی ابراز امیدواری کرد که هرچه زودتر کارشناسی پرونده انجام و علت حادثه روشن شود.
دادستان تهران با رد ادعای سکته راننده اتوبوس، افزود: پزشکی قانونی این موضوع را رد کرده است.
به گزارش ایرنا در حادثه روز سه شنبه واژگونی اتوبوس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات در محوطه داخلی این دانشگاه 10 دانشجو کشته و 27 نفر نیز دچار مصدومیت شدند.
به دنبال این حادثه حجت الاسلام محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور روز گذشته از دادستان تهران خواست تا به حادثه واژگونی اتوبوس واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد رسیدگی و نتیجه آن را گزارش کند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 244
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران