پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 507822 تاریخ : 1398/11/23-10:43:55
,17,22,
تحقق و پیشبرد اهداف سازمانی مستلزم ارتقای سلامت اداری است

مدیرکل امور مالیاتی خراسان رضوی:

تحقق و پیشبرد اهداف سازمانی مستلزم ارتقای سلامت اداری است

مدیرکل امور مالیاتی خراسان رضوی سلامت اداری را از عوامل اساسی پیشبرد و تحقق اهداف سازمانی عنوان کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از سازمان امور مالیاتی، یحیی یعقوب نژاد، مدیرکل امور مالیاتی خراسان رضوی در کارگاه آموزشی "پیشگیری از وقوع جرم"، برگزاری این دوره را جزو دوره‌های مصوب آموزشی سازمان عنوان کرد و افزود: هدف ما پیشگیری از وقوع تخلف و جرم در ادارات امور مالیاتی است و آسیب‌شناسی لازمه پیشگیری است.
وی اظهار داشت: نیروی انسانی سالم، متعهد و شایسته مهم‌ترین سرمایه هر سازمانی است که می‌تواند باعث ارتقاء سلامت اداری و پیشبرد اهداف آن سازمان گردد.
وی با اشاره به اهمیت مالیات و اتکا دولت به درآمدهای مالیاتی به‌خصوص در شرایط فعلی گفت: مالیاتی ارزشمند است که بر اساس عدالت و حداکثر رضایتمندی مودی و در راستای رونق تولید باشد.
مدیرکل امور مالیاتی استان خراسان رضوی، ضمن تشریح مواد 186، 198 و 274 قانون مالیات‌های مستقیم، جرم مالیاتی، کاهش نرخ مالیات و گسترش پایه‌های مالیاتی را از اهداف سازمان برشمرد و در پایان از همکاری دستگاه قضایی استان به جهت مطالبه مالیات عادلانه و مالیات ستانی تشکر و قدردانی نمود.
در این کارگاه آموزشی معاون قضایی رئیس‌کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب مرکز استان، به بیان "جرائم شغلی کارکنان دولت" پرداخت و اظهار داشت: اساسی‌ترین دلایل وقوع فساد که منجر به وقوع جرم می‌شود "طمع" است.
حسین شفیعی بابیان اینکه جهل به قانون رافع قانون نیست، یکی از فسادهای رایج اداری را جرائم یقه‌سفید عنوان کرد و گفت: جرائم یقه‌سفید یعنی اینکه فرد ظاهر موجه و جایگاه اجتماعی خوبی دارد به همین دلیل کشف این نوع فساد اداری مشکل است و شناسایی و برخورد با این افراد سخت است.
وی در ادامه به بیان و مصادیق رشوه و اختلاس و همچنین اهمیت و مولفه‌های قانون ارتقاء سلامت اداری پرداخت.
فرزاد بهشتی، جانشین معاون دادستان در امور اجتماعی و پیشگیری از جرم مرکز استان از دیگر مدرسین این دوره آموزشی گفت: نظام مالیاتی پیشرفته‌ترین نظام دادرسی را دارد و هر فعال اقتصادی که اعتراضی دارد در هیاتی با حضور نماینده اداره کل امور مالیاتی، قاضی و نماینده آن صنف موردبررسی قرار می‌گیرد .



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 273
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران